همیاب 24

همیاب24 اولین و بزرگترین سامانه ثبت و جستجوی کالای دیجیتال گم شده و سرقتی

همیاب24 اولین و بزرگترین سامانه ثبت و جستجوی کالای دیجیتال گم شده و سرقتی

سامانه همیاب 24 نخستین وگسترده ترین بستر اطلاع رسانی انواع کالاهای دیجیتال گم شده و پیدا شده و بررسی رایگان دقت و صحت خرید کالای دیجیتال در ایران است، که با هدف ارائه خدمات متمایز و ایجاد حس امن در خرید کالاهای دیجیتال در اردیبهشت ماه 1394 فعالیت خود را آغاز کرد. «اطلاع رسانی سریع و همگانی» ، «کاهش هزینه و گستردگی جغرافیایی اطلاع رسانی» ، «بررسی دقیق خرید کالای دیجیتال » و «کاهش تاثیرات اجتماعی خرید کالاهای دیجیتال شبه دار » چهار اصل اولیه است که سامانه همیاب 24 از نخستین روز تاسیس سعی کرده است به آن پایبند باشد.

ایجاد بستر مناسب تحت وب از طریق وب سایت همیاب 24 ،اطلاع رسانی گم شدن کالا را در کمترین زمان با حداقل هزینه ، در گستره جغرافیایی وسیع و به تعداد زیادی از مخاطبان( از جمله واحد های صنفی و عموم مردم) در 24 ساعت شبانه روز امکان پذیر می سازد. در صورتی که در روشهای سنتی نیاز به صرف وقت و هزینه بالا می باشد و نیز اطلاع رسانی به صورت منطقه ای و محدود است.

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیوندهای روزانه
ليست وبلاگهای به روز شده

آیا ردیابی گوشی خاموش امکان پذیر است؟

چهارشنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۵، ۰۳:۰۲ ب.ظ

این سوالی است که ممکن است بارها به ذهن مالباختگان تلفن همراه و یا حتی افراد معمولی خطور کند.با قیمتی شدن گوشی های تلفن همراه و جذاب تر شدن آن، امکان سرقت گوشی های همراه افزایش پیدا کرده است.اخبار سرقت گوشی از اطرافیان به گوش ما می رسد و شاید شما خواننده عزیز یکی از صاحبان گوشی های هوشمند باشید که به تازگی سارقین آن را دزدیده اند.

ردیابی گوشیآیا ردیابی گوشی تلفن همراه خاموش امکان پذیر است؟

اگر شما صاحب گوشی خود را گم کرده اید یا به سرقت رفته است، شاید پاسخ به این پرسخ شما را نگران کند.برای ردیابی گوشی سرقتی یا گم شده، هر زمان که سیم کارت در گوشی فعال شود امکان ردیابی از طریق اپراتورهای مخابراتی وجود دارد.اما اگر گوشی شما خاموش باشد سیگنالی به دکل های اپراتورهای سیم کارت تان ارسال نمی شود.در نتیجه امکان ردیابی گوشی خاموش وجود ندارد.

ردیابی گوشی خاموش توسط سازمان امنیت ملی آمریکا

حتی اگر گوشی تلفن همراهتان را خاموش کنید، دولت آمریکا می‌تواند آن را روشن کرده و داده‌های خصوصی‌تان را به سرقت ببرد.با توجه به  گزارش از واشنگتن پست، آژانس امنیت ملی آمریکا قادر به ردیابی تلفن های همراه است، حتی زمانی که آنها خاموش می باشد. و این چیز تازه ای نیست. در سپتامبر ۲۰۰۴ این تکنیک در عراق مورد استفاده قرار گرفت و آنها توانستند اعضای یکی از شورش های القاعده  را با کمک همین ردیابی ها دستگیری کنند.

 به طور کلی می توان گفت که وقتی تلفن همراهی خاموش است هیچ سیگنالی ارسال نمی کند.تنها قطعه الکترونیکی که به طور طبیعی فعال است کریستال فرکانس ساز است که برای از دست نرفتن زمان یا فهمیدن اتصال تلفن به شارژ به کار می رود.از گفته ها بر می آید که برای این کار باید قسمتی از دستگاه روشن بماند ولی شرکت های سازنده می گویند که تلفن های آنها را وقتی خاموش می کنید واقعا خاموش می شوند! اما با توجه به اقدامات سازمان جاسوسی آمریکا حتما سازندگان برای ملاحظات بازار این گفته ها را منتشر کردند.


شما برای ردیابی گوشی سرقتی خود در ایران چه اقدامی انجام می دهید؟

اگر گوشی شما به سرقت رفته است و می خواهید موبایل سرقتی خود را ردیابی کنید، کافیست با کمک سامانه همیاب۲۴ طرف قرارداد با دادگستری و اصناف موبایل فروشی در سراسر کشور، در سریع ترین زمان ممکن موبایل سرقتی خود را ردیابی کنید!

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی