همیاب 24

همیاب24 اولین و بزرگترین سامانه ثبت و جستجوی کالای دیجیتال گم شده و سرقتی

همیاب24 اولین و بزرگترین سامانه ثبت و جستجوی کالای دیجیتال گم شده و سرقتی

سامانه همیاب 24 نخستین وگسترده ترین بستر اطلاع رسانی انواع کالاهای دیجیتال گم شده و پیدا شده و بررسی رایگان دقت و صحت خرید کالای دیجیتال در ایران است، که با هدف ارائه خدمات متمایز و ایجاد حس امن در خرید کالاهای دیجیتال در اردیبهشت ماه 1394 فعالیت خود را آغاز کرد. «اطلاع رسانی سریع و همگانی» ، «کاهش هزینه و گستردگی جغرافیایی اطلاع رسانی» ، «بررسی دقیق خرید کالای دیجیتال » و «کاهش تاثیرات اجتماعی خرید کالاهای دیجیتال شبه دار » چهار اصل اولیه است که سامانه همیاب 24 از نخستین روز تاسیس سعی کرده است به آن پایبند باشد.

ایجاد بستر مناسب تحت وب از طریق وب سایت همیاب 24 ،اطلاع رسانی گم شدن کالا را در کمترین زمان با حداقل هزینه ، در گستره جغرافیایی وسیع و به تعداد زیادی از مخاطبان( از جمله واحد های صنفی و عموم مردم) در 24 ساعت شبانه روز امکان پذیر می سازد. در صورتی که در روشهای سنتی نیاز به صرف وقت و هزینه بالا می باشد و نیز اطلاع رسانی به صورت منطقه ای و محدود است.

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیوندهای روزانه
ليست وبلاگهای به روز شده

۳۹ مطلب در آبان ۱۳۹۵ ثبت شده است

انتخاب دونالد ترامپ به عنوان رئیس جمهوری آمریکا، واکنش‌های بسیاری را در سراسر دنیا به همراه داشت. واکنش‌هایی که اغلب آن‌ها منفی بودند و در حالی که بسیاری کلینتون را رئیس جمهور بعدی ایالات متحده آمریکا می‌دانستند، دونالد ترامپ با کسب آرای بیشتر نسبت به کلینتون، به عنوان چهل و پنجمین رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا انتخاب شد.انتخاب ترامپ بعنوان رئیس جمهوری اکنون بر قیمت و هزینه آیفون تاثیرگذار خواهد شد!!! با همیاب۲۴ همراه باشید:

دونالد ترامپ در مصاحبه‌ای گفته بود که می‌خواهد اپل را وادار کند به‌ جای تولید محصولاتش در کشورهای دیگر، آن‌ها را در آمریکا تولید کند.

اپل از دو شرکت به نام های فاکسکان و Pegatron که آیفون را در چین تولید می کنند خواسته است تا تولید آیفون در آمریکا را بررسی کنند.در گزارشی از یک منبع نامشخص آمده است که این تصمیم اپل بلافاصله پس از ریاست جمهوری ترامپ در آمریکا صورت گرفته شده است و این تصمیم بی ربط با این جریان سیاسی نخواهد بود.چرا که طی اخباری از دونالد پیش از این منتشر شده بود که ترامپ خواهان ساخت محوصلات اپل در آمریکا بوده است.

با این وجود نه‌ تنها منطقه جغرافیایی تولید محصولات این کمپانی دستخوش تغییر خواهد شد، بلکه ترامپ در مورد رمزگذاری محصولات و در اختیار قرار دادن اطلاعات کاربران نیز اپل را مجبور خواهد کرد.این تصمیم در حالی گرفته شده است که فروش آیفون کاهش یافته است اما همچنان این شرکت و برند به عنوان با ارزش ترین کمپانی جهان شناخته می شود.ترامپ از جمله کسانی بود که در سال گذشته اپل را به دلیل قرار ندادن اطلاعات کاربران به FBI  مورد تقد و شکایت قرار داده بود.

اطلاعات و پیش بینی ها در مورد این تصمیم حاکی از آن است که ساخت محصولات آیفون در آمریکا هزینه های زیادی خواهد داشت و باعث افزایش ساخت محصولات آیفون خواهد شد.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ آبان ۹۵ ، ۱۰:۰۰
رویا متذکری

بعد از خسارات و اخبار متعددی که از انفجارهایی که نوت۷ به گوش رسید، کمپانی سامسونگ دستور توقف تولید نوت۷ را داد و از مردم عذرخواهی کرد و درپی جبران اتفاقات ناگوار اخیر بود.تا اینکه خبر جدیدی اخیرا مجدد منتشر شد که صحبت از انفجار دستگاهی دیگر از محصولات کمپانی سامسونگ بود.این بار انفجار گلگسی اس۷ حادثه ساز شد.با همیاب۲۴ همراه باشید:

کابوس انفجار گوشی سامسونگ تمامی ندارد!!!

انفجار گلگسی اس7یک مرد کانادایی در حین رانندگی، متوجه حرارت داغ در جیب خود شد و با بیرون آوردن گوشی گلگسی اس۷ باعث سوختگی درجه دو و سه شد.این گوشی متعلق به جوان ۳۴ ساله به نام “آمارجیت مان” بود که انفجار گلگسی اس ۷ او را به شدت شوکه کرد.به هنگام حس کردن داغی و حرارت سعی داشته گوشی را از پنجره به بیرون پرتاپ کند اما گوشی به دستش چسبیده و این سوختگی به وجود آمده است.قربانی محصول دیگر سامسونگ این چنین موضوع را تعریف کرد:

موبایل گلکسی S7 را از جیبم درآوردم و بلافاصله در دستانم منفجر شد. وقتی دود و شعله را دیدم شوکه شده بودم.این اتفاق برایم مثل یک کابوس بود.

مصدوم این حادثه چون دسترسی به تلفنی برای تماس با اورژانس نداشته به سختی خودش را به خانه یکی از دوستانش رسانده و سپس راهی بیمارستان می شود.”آمار جیت” گلگسی S7  را شش ماه قبل تقریبا با مبلغ حدودا ۱۰۰۰ دلار خریداری کرده بود.اپراتور مربوطه به این جوان پیشنهاد کرده مستقیماً با کمپانی سامسونگ تماس برقرار کند و او نیز تصمیم دارد برای اتفاق ناگوار و گرفتن حق و حقوق خود از طریق مراجع قانونی اقدام کرده و شکایتی علیه شرکت کره ای سامسونگ مطرح کند.پزشکان معتقدندکه ۸ تا ۹ روز دیگر زمان لازم است تا دستان وی التیام بخشند.

آیا کابوس انفجار برای گوشی های هوشمند سامسونگ تمامی دارد؟واکنش کمپانی سامسونگ چه خواهد بود؟با اتفاقات ناگوار اخیر نگرانی و هراس  صاحبان و علاقمندان گوشی های سامسونگ افزوده می شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ آبان ۹۵ ، ۰۸:۰۰
رویا متذکری

این مطلب از ۷ بخش تشکیل شده است که از طریق لینک های زیر قابل دسترسی می باشد:

دزد قبر روسی

در این مورد، یک عکس حتی مات شده، حرف‌های زیادی برای گفتن داشته و حس خوف حادثه را منتقل می‌کند.

hqf9psizqtu4aey92fud-620x402

این تنها یکی از ۲۹ عروسک ساخته شده از اجساد زنان مومیایی شده‌ای است که در منزل آناتولی مسکوین (Anatoly Moskvin) چهل و پنج ساله به طور اتفاقی پیدا شد. هر کدام از این عروسک‌های شبیه انسان، به صورت ماهرانه‌ای حتی از قسمت دستان و صورت پوشانده شده بودند که برخی از آن‌ها بر روی لوازم خانه و برخی دیگر در قفسه قرار داشتند. یکی از آن‌ها شباهت زیادی به Teddy Bearداشته و با سر یک حیوان بر روی گردن دیده می‌شد.
تا اینجا نمی‌توان این مورد را یک اتفاق وحشتناک خطاب کرد، مگر اینکه در ادامه بگوییم در گزارشات روزنامه انگلیسی میرور (The Mirror) آمده که بدن این عروسک‌ها، متعلق به اجساد دختران ۳ تا ۱۲ ساله‌ای بوده که از قبر ربوده شده‌اند. این روزنامه همچنین مدعی شده که این فرد از ساخت و گردآوری چنین مجموعه هراسناکی، هدف مشخصی را در ذهن داشته است:
آناتولی مسکوین، که به ۱۳ زبان زنده دنیا صحبت کرده و توسط برخی یک نابغه خطاب می‌شود، برای هر یک از اجساد مومیایی شده یک نام مشخص کرده و برای آنان جشن تولد تدارک می‌دیده است. وی همچنین اطلاعات خود درباره هر یک از اجسادی که می‌ربود را افزایش داده و مطابق با زندگی‌نامه هر فرد، رویه‌ای متفاوت برای درست کردن بدن عروسک دنبال می‌کرد.
رفتارهای ترسناک وی گویا زمانی که والدینش برای سورپرایز کردن به دیدن وی رفتند، آشکار شد. هر چند در سال ۲۰۱۱ پلیس محلی وی را دستگیر کرد، هرگز دلیل موجهی و روشنی برای نگه داشتن وی در پشت میله‌های زندان پیدا نشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ آبان ۹۵ ، ۱۷:۳۹
رویا متذکری

در پست ردیابی و مکان یابی افراد خانواده شما را با نرم افزاری از محصولات بینظیر Life360 آشنا کردیم.امروز می خواهیم نرم افزار ردیابی دیگر را به شما معرفی کنیم تا به راحتی فرزند و افرادسالخورده را کنترل کرده و نگران رفت و آمد آنها نباشید.با کمک نرم افزار Family GPS locator Kid Control به سادگی مکان فرزند و پدر سالخورده تان را ردیابی کنید حتی زمانی که GPS  گوشی خاموش است! با همیاب۲۴ همراه باشید:

ویژگی های نرم افزار ردیابی Family GPS locator Kid Control

  • دریافت هشدار خودکار هنگامی که شما کودک در مدرسه می رسد و به خانه باز می گردد.
  • مرور تاریخچه مکان فرزند خود برای امروز و دیروز.
  •  دریافت هشدار زمانی که باتری تلفن کم است، بنابراین شما می توانید به فرزند و سالخورده خود یادآوری کند تا گوشی در حال خاموشی است.(هنگامی که میزان باتری گوشی زیر ۱۵٪ می رسد).
  • جستجو برای ردیابی گوشی گم یا دزدیده.
  •  اضافه کردن فرزند دوم، همسر و سایر اعضای خانواده به حساب خود.

ردیابی و مکان یابی افرادردیابی و مکان یابی

نصب و راه اندازی، دو مرحله ساده:

۱٫ نصب نرم افزار برای گوشی های هوشمند خود و ارسال دعوت نامه به گوشی های هوشمند اندروید فرزند شما
۲٫ نصب برنامه به گوشی های هوشمند اندروید فرزند خود را با استفاده از کد از دعوت. 
کودک به طور خودکار به حساب شما افزوده می شود.
از نکات قابل توجه این نرم افزار این است که حتی هنگامی که GPS در دسترس نباشد این نرم افزار کار می کند! در این مواقع که به هر دلیلی GPS  گوشی فرزند و فرد سالخورده خاموش شده است با کمک  ارسال اطلاعات از طریق دکل های موبایل می توان به ردیابی ادامه داد.

برای دانلود نرم افزار از طریق لینک زیر وارد شوید:

google play


شما برای ردیابی و جستجوی گوشی سرقتی خود چه می کنید؟

سامانه همیاب۲۴ طرف قرارداد با دادگستری و اصناف موبایل فروشی در ایران در سریع ترین زمان ممکن گوشی،لپ تاپ و تبلت سرقتی یا گم شده شما را ردیابی می کند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ آبان ۹۵ ، ۱۷:۳۷
رویا متذکری

امروزه داشتن اینترنت و از همه مهم تر داشتن سرعت بالاتر از دغدغه های مهم کاربران دنیای اینترنت شده است.وقتی در سایت ها و گروه های مختلف شبکه هاِی اجتماعی دغدغه سریع تر دانلود شدن یک فیلم و یا موسیقی موردعلاقت را داری، نیاز به اینترنت سریع تر را بیشتر احساس می کنی.بیشترین سرعت اینترنت را با عبارت ۴G می شناسند.شاید برای خیلی از عزیزان این سوال پیش آمده است که کدام کشورها بیشترین سرعت و دسترسی به اینترنت نسل چهارم یا همان  ۴G را به معنای واقعی تجربه می کنند.با همیاب۲۴ همراه باشید:

internet 4G

سایت OpenSignal که به صورت تخصصی در حوزه اینترنت و شبکه های بیسیم و موبایل فعالیت دارد هرساله لیستی از کشورها به همراه میانگین سرعت دسترسی آنها به اینترنت منتشر می کند.در سال ۲۰۱۶ نیز لیستی از  ۷۸ کشور ارائه کرده است.لیست اول کشورها را با یکدیگر از نطر میزان دسترسی به آخرین نسل اینترنت یعتی ۴G مقایسه می کند.با تحلیل لیست کشورها نتایج قابل توجهی بدست آمده است.

کره جنوبی با آمار ۹۵.۷ درصد، بیشترین دسترسی به اینترنت نسل چهارم موبایل !!!

این آمار برای کشوری با وجود شرکت‌های سامسونگ و ال‌جی و قرار گرفتن به‌عنوان پایگاه آزمایش‌ جدیدترین تکنولوژی‌های موبایل آمار عجیبی نخواهد بود.در در لیست دوم که میزان سرعت اینترنت کشورها مقایسه شده است بیشترین میزان سرعت اینترنت مربوط به کشور سنگاپور است که با اندکی بیشتر از کره جنوبی، رتبه یک جهانی را دارد.

سنگاپور با سرعت ۴۵٫۹ مگابیت در ثانیه بیشترین سرعت اینترنت در جهان !!!

این عدد یعنی شما می توانید یک فیلم کوتاه ۴۵ مگابیتی را در عرض یک ثانیه دانلود و مشاهده کنید.چیزی که در ایران هم اکنون بک رویاست! متوسط جهانی سرعت ۴G حدود ۱۷.۴ مگابیت در ثانیه محاسبه شده است اما برخی کشورهای سرعتی بالاتر از ۲۰ مگابیت دارند.افزایش جمعیت یکی از فاکتورهای تاثیرگذار است.بنابراین می‌توان گفت به‌واسطه‌ی وجود کشورهایی با جمعیت زیاد و سرعت پایین؛ کشورهایی با سرعت اینترنت بالا به دلیل کم‌جمعیت بودن و استفاده محدودتر نمی‌توانند میانگین جهانی را جبران کنند که به همین علت توازن لازم برقرار نیست و متوسط جهانی ۴G کاهش پیدا می‌کند.شاید براتون جالب باشه که میانگین سرعت اینترنت آمریکا ۱۴ مگابیت برثانیه  که از میانگین سرعت جهانی پایین تر است!

کره جنوبی و مجارستان به ترتیب در جایگاه دوم و سوم از نظر سرعت اینترنت ۴G قرار دارند و استرالیا با سرعت حدودا ۳۳ مگابیت برثانیه در رتبه هشتم جهانی قرار دارد.


ایران از نظر سرعت اینترنت در چه جایگاهی می باشد؟

با مقایسه ۷۸ کشور صورت گرفته ایران از لحاظ سرعت در میان ۸ کشور انتهایی با متوسط ۱۱ مگابیت بر ثانیه قرار گرفته و ازلحاظ دسترسی به آخرین نسل اینترنت نیز در جمع ۶ کشور پایین جدول قرار دارد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ آبان ۹۵ ، ۱۰:۰۰
رویا متذکری

این مطلب از ۷ بخش تشکیل شده است که از طریق لینک های زیر قابل دسترسی می باشد:

نامه‌های نگهبان

ممکن است که این داستان وهم‌آور را به خاطر داشته باشید، چون یک اتفاق وحشتناک دنیا است که اخیرا کاملا عمومی شده است. یک خانواده اهل ایالت نیوجرسی ایالات متحده آمریکا، از مالک پیشین منزل مسکونی خود بعد از دریافت سه نامه بسیار نگران کننده شکایت کرد، نامه‌هایی که ارسال کننده آن خود را “نگهبان” خطاب کرده بود. در این نامه ناشناس، به طرز وحشتناکی با بازی با لغات، به سه فرزند خانواده برادوس (Broaddus) با عنوان “خون جوانی که شما برای من آورده‌اید” اشاره شده بود. در این نامه سوالات غیرقابل تفسیری نیز همچون “آیا آنان تاکنون پی به چیزی که درون دیوارها است برده‌اند؟” دیده می‌شد. جمله جمله‌ این نامه‌ها لرزه به تن اعضای این خانواده انداخته بود، چون هر لحظه انتظار پدید آمدن یک اتفاق وحشتناک از سوی این فرد را داشتند.

bzag3ezdmurjylurmbst-620x289

در بالا می‌توانید گوشه‌ای از متون ارسال شده توسط این شخص ناشناس را مشاهده کنید که با عمومی شدن، یک اتفاق وحشتناک را در دهه اخیر رقم زد. ارسال کننده نامه که به نظر می‌رسد زمانی مالک خانه بوده، مدعی شده بود که با تمرکز خاصی همواره از خانه دیده بانی می‌کند. گویا در دهه ۱۹۲۰ مسئولیت صیانت از این خانه بر عهده پدربزرگش بوده و در دهه ۱۹۶۰ نیز پدرش این وظیفه را بر عهده داشته است، وظیفه‌ای که اکنون بر گردن او قرار دارد. او از دلیل سکونت این خانواده در این منزل ابراز تعجب کرده و گفته که درصدد است تا دلیل این امر را پیدا کند.
اعضای یک خانواده در چنین شرایطی، هر لحظه انتظار ورود وحشیانه یک نفر یا دسته‌ای از افراد را به منزل خود دارند، یک اتفاق وحشتناک که تصور واقعی شدنش، ترسی همیشگی را به وجود آن‌ها منتقل می‌کند.

iffj0iitjyyo9u1zsigw-620x292

شکایت خانواده برادوس، که تاکنون پرونده آن بسته نشده است، بعد از ترک کامل خانه بخاطر نگرانی از امنیتی جانی‌شان ثبت شد. پایه این دادخواهی گله از صاحب خانه پیشین بود که به نظر می‌رسد کاملا از جریان “نگهبان” با خبر بوده، اما به خود زحمت اطلاع به خریدار جدید را نداده است. در فوریه سال ۲۰۱۵ (بهمن ماه سال گذشته) این خانه به حراج گذاشته شد، اما بعد از جلب شدن توجه رسانه‌های عمومی به سمت این اتفاق وحشتناک ، از لیست حراج خارج شد. جالب است بدانید از آن جایی که هیچ‌کس حاضر نشده بود تا مبلغ هنگفتی برای خرید چنین خانه خوفناکی پرداخت کند، خانواده برادوس ماه گذشته تصمیم گرفت حال که پرونده هنوز جاری و بلاتکلیف است، خانه کنونی را خراب کرده و دو ساختمان جدید در آن بسازد، اما آیا بعد دریافت نامه‌های تهدیدآمیز از سوی یک فرد “مراقب خانه”، این تصمیم درستی است؟

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ آبان ۹۵ ، ۰۸:۰۰
رویا متذکری

در دوسه روز اخیر و مصادف با تعیین انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا، فیس بوک قابلیت جدیدی به اپلیکیشن فیسبوک مسنجر خود افزود که عده ای انتشار این قابلیت جدید را بی ربط با اتفاقات اخیر آمریکا نمی دانند.چت روم ها فرصتی برای صحبت کردن و بیان نظرات و اعتقادات در دنیای مجازی، دربین کابران مجازی طرفدار زیادی دارد.اینکه صرف نظر از شناخت فردی خاص بتوان با او در زمینه های مورد علاقه به بحث و گفتگو پرداخت.البته این نکته را نیز در نظر بگیرید که همیشه افرادی هستند که سعی در ناآرام کردن این فضاهای گفتگو دارند و باعث می شوند بحث از موضوع اصلی خود خارج شود.پس این نیاز میان کاربران اپلیکیشن فیس بوک مسنجر ایجاد شد تا ضمن ایجاد گروه های مختلف با موضوعات متنوع بتوان کنترل و نظارت نیز برای مدیریت این چت روم ها داشت. معرفی چت روم مسنجر فیس بوک می‌تواند شروعی بر این اتفاق باشد.با همیاب۲۴ همراه باشید:

افزوده شدن قابلیت چت روم ها به فیس بوک مسنجر

همزمان با فضاهای آشفته ای که میان آمریکایی ها پس از مشخص شدن نتیجه انتخابات روی داد، فیس بوک مسنجر قابلیت جدیدی به اپلیکیشن خود افزود.شما می توانید با آپدیت جدید فیسبوک مسنجر از ویژگی چت روم ها استفاده کنید.البته در گذشته اپلیکیشنی به نام فیس بوک رومز (Facebook Rooms) به طور مستقل  به ایجاد چت روم ها اختصاص داشت، اما حدودا یک سال گذشته این اپ کنار گذاشته شد.اکنون این ویژگی در همان نرم افزار فیسبوک مسنجر با امکانات بیشتر قابل دسترس می باشد.

با کمک این قابلیت جدید مسنجر فیس بوک شما می توانید با گروه ها یی که موضوع  مشخصی دارند مکاتبه کنید.درواقع جدای از شناخت افراد به بیان نظرات و سوالات خود بپردازید.درعین حال مدیر چت روم نظارت کامل بر افراد گروه دارد و در صورت دیدن تخلف و تشویش، افراد را حذف کند.قابلیت ساخت چت روم مسنجر فیسبوک اکنون برای آزمایش، توسط کاربران در کشورهای کانادا و استرالیا مورد استفاده قرار می‌گیرد تا بعد از دیدن نتیجه، ارائه به‌روز‌رسانی در سطح جهانی آغاز شود.


با همیاب۲۴ از جدیدترین تکنولوژی ها و اخبار روز دنیا باخبر شوید…

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ آبان ۹۵ ، ۱۴:۲۵
رویا متذکری

اگر پس از صد سال از دنیا بروید، چه بلایی بر سر اکانت فیس بوک شما می آید؟ با این همه پیام، تصویر و دیتا می خواهید چه کنید؟ همانطور که می دانید فیسبوک با کمک ویژگی که برای حل این مشکل گذاشته است این امکان را به شما می دهد تا یک کاربر وارث جهت تصمیم گیری با اکانت خود  مشخص کنید. این امکان Legacy Contact  یا همان تماس با میزاث نام دارد.در این بخش می توانید کاربر مورد نظر را انتخاب کنید و همچنین دسترسی هایش را مشخص کنید:

تماس با میراث در فیس بوک

  •  این وارث با هویت خودش از طریق اکانت شما صحبت کند.
  • امکان گذاشتن پست با اکانت شما
  • پاسخ به دوستان و تغییر پروفایل شما
  • همچنین می توانید این گزینه را انتخاب کنید که پس از مرگ هیچ کاربر وارثی نداشته باشید و اکانت از فیس بوک پاک شود.

اتفاق وحشتناک فیسبوک جان هزاران کاربران را گرفت!

اما با اتفاق وحشتناکی که در روز جمعه رخ داد  بدون اینکه کاربری فوت شود، هزاران کاربر را در صفحه اصلی فیسبوک اش فوت شده نشان داد!مسئولان شرکت فیسبوک اعلام کردند: به دنبال بروز مشکل غیر منتظره فنی برای مدتی حساب تعدادی از کاربران “مُرده” نشان داده شده است.مشکل فنی فیس بوک روز جمعه رخ داد و کاربران حتی با ارسال مطالبی به دوستان خود، اطمینان دادند که زنده هستند.یکی از سخنگویان شرکت فیسبوک به خبرگزاری فرانسه در این باره گفت: این اشتباهی وحشتناک بود که حالا درست شده است. از این اتفاق خیلی متاسفیم.این پیام که برای درگذشتگان تهیه شده است به اشتباه در صفحه اصلی تعداد زیادی از کاربران از جمله “مارک زاکربرگ” مدیر فیسبوک  ظاهر شد.

facebook_dead_1478926223089-jpegپیامی که در صفحه فیسبوک مارک زاکربرگ منشر شد به شرح زیر است:امیدواریم آدم هایی که مارک را دوست دارند با دین پیام هایی که دیگران برای بزرگداشت او ارسال می کنند تسلی پیدا کنند.همچنین بالای صفحه مارک زاکربرگ عبارت lagacy contact  مشاهده می شود.این ویژگی برای زمانی که فرد فوت شده و میراث پیغام می گذارد نمایش داده می شود.عده ای از کاربران این موضوع را طنز دانستند و پیام های طنز آمیز منتشر کردند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ آبان ۹۵ ، ۱۴:۲۳
رویا متذکری

کمپانی گوشی های سامسونگ برای کاربرانش امکانی را قرار داده است تا به هنگام سرقت رفتن گوشی و یا گم شدن آن به راحتی از راه دور مکان آن را ردیابی کنید و تمامی اطلاعات گوشی هوشمند خود را پاک کنید.اگر از علاقمندان  و صاحبان گوشی های سامسونگ هستید و می خواهید به هنگام سرقت رفتن و یا گم شدن آن، به راحتی گوشی خود را ردیابی کنید، با همیاب۲۴ همراه باشید:

اگر صاحب اکانت سامسونگ نیستید همین الان اقدام کنید!

 

ردیابی گوشی سامسونگوارد تنظیمات گوشی خود شوید.به بخش security بروید.گزینه find my mobile را فعال کنید و سپس از طریق اکانت سامسونگ که در findmymobile.samsung.com ساخته اید، گزینه remote control را فعال کنید.از این پس به راحتی با کمک اکانت سامسونگ خود و مراجعه به سایت مربوطه و از طریق پنل اختصاصی از راه دور می توانید دستگاه گوشی خود را ردیابی کنید.با بخشی از ویژگی های جذاب این سرویس آشنا شوید:

۱-ردیابی گوشی سرقتی یا گم شده
این ویژگی به شما کمک می کند محل فعلی دستگاه گم شده خود را ردیابی کنید.


۲-قفل کردن گوشی از راه دور

دستگاه خود را از راه دور قفل کنید تا توسط دیگران استفاده نشود و خطر دزدی اطلاعات شخصی به حداقل برسد. همچنین می توانید پیامی تنظیم کنید که بر روی صفحه دستگاه قفل شده شما نمایش داده شود و شماره ای تنظیم کنید که حتی زمانی که دستگاه قفل است شماره گیری شود.

قفل کردن گوشی از راه دور


۳-پاک کردن اطلاعات گوشی

این ویژگی همه داده های ذخیره شده در حافظه داخلی، حافظه خارجی، و SIM کارت را پاک می کند. همچنین همه داده های ذخیره شده بر روی دستگاه را حذف کرده و دستگاه را به تنظیمات کارخانه ای آن بازنشانی می کند. بعد از پاک کردن و بازنشانی دستگاه خود، امکان استفاده از ویژگی ردیابی تلفن همراه وجود ندارد.


۴-هشدار تغییر SIM

اگر SIM از دستگاه گم شده شما تغییر کند، خطر دزدیده شدن اطلاعات شخصی بسیار زیاد است. هنگامی که SIM کارت دستگاه تغییر می کند، ویژگی پیدا کردن دستگاه من به مالک اطلاع می دهد. همچنین یک پیام متنی که SIM کارت شما تغییر کرده است نیز به شماره ای که هنگام استفاده از ویژگی “قفل کردن دستگاه من” تنظیم شده ارسال می شود.


با همیاب۲۴ گوشی سرقتی خود را ردیابی کنید و مانع خرید و فروش گوشی سرقتی به مراکز موبایل فروشی در سراسر ایران شوید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ آبان ۹۵ ، ۱۰:۰۰
رویا متذکری

دانستن حقایق عجیب جهان همیشه برای ما از جذابیت خاصی برخوردار است، ما نیز در این مطلب قصد داریم از حقایق عجیب دنیای تکنولوژی پرده برداری کنیم. برخی از این حقایق ممکن است مسخره به نظر برسند و از شنیدن آنها تعجب کنید.

با تغییر فونت ها می توان در جوهر چاپگر صرفه جویی کرد

درست است که در همه مطالب از فونت های یکسانی استفاده نمی شوند. افراد به دلایل مختلف از فونت های گوناگونی استفاده می کنند. در واقع، اگر از فونت های سبک تر استفاده کنید، جوهر کمتری در هر صفحه استفاده می شود. بر اساس این فرض که شما از پرینترهای جوهرافشان با استفاده از کارتریج سبک قدیمی استفاده می کنید در صورت استفاده از فونت های سبک تا ۱۰ درصد می توانید در میزان جوهر مصرفی صرفه جویی کنید.

51657348-cms

ایمیل قبل از شبکه جهانی وب وجود داشته است

یک کلیپ جالب در یوتیوب با نام “چگونه یک ایمیل را ارسال کنید” وجود دارد. این ویدئو از یک شو تلویزیونی تکنولوژی به نام Database است، که در آن مجریان نشان می دهند که در آن زمان برای ارسال یک ایمیل چه کاری انجام می دادند. برای این کار افراد به یک کامپیوتر و یک تلفن دوار برای اتصال به یک سرویس به نام ها Micronet نیاز داشتند. که ابتدای آن WWW بود، آدرس اینترنتی وجود نداشت، و صفحات وب شماره داشتند. برای ایمیل، تعداد صفحات وب ۷۷۷۶ بود.

51657350-cms

QWERTY ها برای کند کردن شما طراحی شده اند

در واقع دو نظریه برای این وجود دارد. اولین نظریه برای زمانی است که شما به ماشین تحریر دستی نگاه می کنید. اگر کسی بیش از حد سریع تایپ کند، کلیدها فشرده می شوند. QWERTY حروف مشترک را با فاصله از یکدیگر قرار داده اند که باعث کم کردن سرعت می شوند.

نظریه دیگر این است که اپراتورهای تلگراف طرح QWERTY را برای کشف کدمورس آسان تر و سریعتر طراحی کرده اند. در هر صورت، دلیلی برای استفاده از طرح بندی وجود ندارد. شما می توانیددر تنظیمات زبان، طرح بندی صفحه کلید خود را به طرح سریعتر Dvorak آمریکایی تغییر دهید (یا یک صفحه کلید جدید Dvorak آمریکایی بخرید).

51657353-cms

۹۲ درصد ارز جهان دیجیتالی است

این بدین معنی است که بیشتر پولی که به دست می آورید، با آن داد و ستد می کنید، و برای خرید محصولات / خدمات و… استفاده می کنید در کامپیوتر وهارددرایوها وجود دارد. و تنها حدود ۸ درصد از ارز جهان به صورت پول فیزیکی است. و همه پول های سیاه از درون این ۸٪ بیرون می آید. این یک برآورد عادلانه است و به نظر می رسد اقتصاددانان بر روی آن توافق دارند، هرچند یک رقم دقیق نیست. در واقع بسیاری از معاملات بزرگ به صورت الکترونیکی انجام می شود.

بانک ها هم به صورت الکترونیکی ذخیره می کنند و این ۹۲٪ شامل همه نوع معاملات انجام شده با استفاده از کارت های اعتباری و انتقال های سیمی می شود.

51657346-cms

ثبت دامنه تا سال ۱۹۹۵ رایگان بود

این یک فرصت بزرگ برای مردم برای ثبت تمام دامنه های موردنیاز خود بود. در سال ۱۹۹۵ بود که یک شرکت به نام Network Solutions حقوقی برای ثبت نام دامنه تعیین کرد وهزینه ای برای آن در نظر گرفت. این هزینه بیش از حد زیاد بود و قیمتها به طور معمول برای هر دو سال از ۱۰۰ دلار شروع می شد.

۳۰ درصد این هزینه به بنیاد ملی علوم برای ایجاد یک بنیاد زیربناهای معنوی اینترنت پرداخت شد. این هزینه در سال ۱۹۹۷ برای دو سال به ۷۰ دلار کاهش یافت.

51657349-cms

Tron اصلی برای تقلب سرزنش شد

قدیمی ترها فیلم Tron در سال ۱۹۸۲ با بازی جف بریجز را به یاد دارند. بریجز در این فیلم نقش کوین فلین را داشت، یک مهندس نرم افزار که ارقام دیجیتالی را دریافت و در فضای مجازی دانلود می کرد، جایی که او با برنامه های کامپیوتری دیگر تعامل می کرد. اخیرا یک بازسازی از این کلاسیک علمی تخیلی، دوباره با بازی جف بریجز و دستکاری و اصلاح صورت گرفت. با این حال، فیلم اصلی توسط اسکار در سال ۱۹۸۲ (برای جایزه جلوه های ویژه) رد شد، زیرا آکادمی فکر می کردند، با استفاده از افکت های دیجیتال فریب خورده است.

51657355-cms

در سال ۱۹۵۶، ۵ مگابایت داده یک تن وزن داشت

در سال ۱۹۵۶، IBMکامپیوترهای RAMAC را راه اندازی کرد، این کامپیوترها شبیه به هارددرایوهایی که ما امروز استفاده می کنیم، بود. منظور ما از هارد درایو، چیزی است که در دیسکهای مغناطیسی استفاده می شد، و در آن از هد فیلم برای دسترسی و ارسال آن داده ها استفاده شد. هرچند در آن زمان، یک جهش عظیم در فن آوری ذخیره سازی انبوه محسوب می شد زیرا نشانده یک تغییر از کارت های پانچ و نوار مغناطیسی به هاردرایوهای با دسترسی تصادفی بود.

RAMAC ییش از ۱۰۰۰ کیلوگرم وزن داشت و ۵ مگاپیکسل داده به بیش از ۵۰ دیسک آلومینیومی بزرگ که با اکسید آهن مغناطیسی پوشیده می شد، نیاز داشت. این دیسک با سرعت ۱۲۰۰ دور در دقیقه می چرخید.

51657351-cms

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ آبان ۹۵ ، ۰۸:۰۰
رویا متذکری