همیاب 24

همیاب24 اولین و بزرگترین سامانه ثبت و جستجوی کالای دیجیتال گم شده و سرقتی

همیاب24 اولین و بزرگترین سامانه ثبت و جستجوی کالای دیجیتال گم شده و سرقتی

سامانه همیاب 24 نخستین وگسترده ترین بستر اطلاع رسانی انواع کالاهای دیجیتال گم شده و پیدا شده و بررسی رایگان دقت و صحت خرید کالای دیجیتال در ایران است، که با هدف ارائه خدمات متمایز و ایجاد حس امن در خرید کالاهای دیجیتال در اردیبهشت ماه 1394 فعالیت خود را آغاز کرد. «اطلاع رسانی سریع و همگانی» ، «کاهش هزینه و گستردگی جغرافیایی اطلاع رسانی» ، «بررسی دقیق خرید کالای دیجیتال » و «کاهش تاثیرات اجتماعی خرید کالاهای دیجیتال شبه دار » چهار اصل اولیه است که سامانه همیاب 24 از نخستین روز تاسیس سعی کرده است به آن پایبند باشد.

ایجاد بستر مناسب تحت وب از طریق وب سایت همیاب 24 ،اطلاع رسانی گم شدن کالا را در کمترین زمان با حداقل هزینه ، در گستره جغرافیایی وسیع و به تعداد زیادی از مخاطبان( از جمله واحد های صنفی و عموم مردم) در 24 ساعت شبانه روز امکان پذیر می سازد. در صورتی که در روشهای سنتی نیاز به صرف وقت و هزینه بالا می باشد و نیز اطلاع رسانی به صورت منطقه ای و محدود است.

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیوندهای روزانه
ليست وبلاگهای به روز شده

در پست بهترین نرم افزارهای مدیریت پسورد در سال ۲۰۱۶ برای دوستان عزیز همیاب۲۴ دو نمونه از بهترین نرم افزارهای مدیریت پسورد که در سال ۲۰۱۶ شناخته شده اند را معرفی کردیم تا با کمک این نرم افزارها به راحتی در فضای ناامن اینترنت با انتخاب پسوردی مطمئن وارد حساب های کاربری خود شوید و خیال راحت و آسوده به گشت و گذار در فضای مجازی بپردازید.با ورود به دنیای اینترنت داشتن امنیت لازمه استفاده از این دنیای مجازی محسوب می شود.

روزبه روز به نرم افزارهای انتی ویروس متعددی وارد بازار می شود که با یکدیگر به رقابت می پردازند.دراین میان قطعا بازار رقابت میان آنتی ویروس های رایگان داغ است.چون کاربران غیر تجاری ترجیح می دهند نسخه رایگانی دانلود کنند که ویژگی های بهتر و قدرت بیشتری دارد.آنتی ویروس قوی باید توانایی ریشه من کردن نرم افزارها و بدافزارهای مخرب،بات نت ها، تروجان ها، و انواع دیگر از ویروس ها را داشته باشد.علاوه بر آن یکی از ویژگی های انتی ویروس های در حال رقابت،خاصیت ضد فیشینگ می باشد که مانع هدایت کاربران به سایت های جعلی برای سرقت اطلاعات ورود به سایت می باشد.در سراسر جهان، محققان در آزمایشگاه های تست آنتی ویروس درحال بررسی و آزمایش آنها هستند از جمله موسسه های  AV-Comparatives و  AV-Test

در این پست سه انتی ویروس رایگان برتر  سال ۲۰۱۶ را به شما معرفی خواهیم کرد.با همیاب۲۴ آپدیت و به روز باشید!!!!

انتی ویروس رایگان avast:

این انتی ویروس دارای خاصیت ضدفیشینگ برای جلوگیری از هدایت کاربران به سایت های جعلی،مدیریت رمز ویژگی های اضافی مانند مدیریت رمز عبور جدید و  اسکن نوآورانه امنیتی روتر این نرم افزار به یک انتخاب عالی تبدیل کرده است.

avast_antivirus

download

 انتی ویروس رایگان AVG:

بسته عملکرد AVG پشتیبانی از نسخه های  Mac،  Android و iOS در حال اجرا و مدیریت همه آنها از یک مکان.این انتی ویروس دارای  ویژگی های پیشرفته ای برای کمک به  افزایش سرعت، آزاد کردن فضای  خالی و افزایش عمر باتری می باشد.

Avg_antivirusavg_antivirusdownload

انتی ویروس panda:

این انتی ویروس به عنوان واکسیناسیون پورت usb شناخته می شود.اتصال فلش ها به پورت usb می تواند درگاه ورود انواع برنامه های مخرب باشد.با کمک ویژگی قوی این انتی ویروس قوی سیستم کامپیوتری شما می تواند در برابر ویروس ها ایمن باشد.

Panda Free Antivirus (2016) USB

download


اگر می خواهید نرم افزار آنتی ویروس رایگان داشته باشید و در عین حال دارای قابلیت های برتر و به روز باشید کدام یک را انتخاب می کنید؟

همین حالا تصمیم بگیرید!!!!

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی