همیاب 24

همیاب24 اولین و بزرگترین سامانه ثبت و جستجوی کالای دیجیتال گم شده و سرقتی

همیاب24 اولین و بزرگترین سامانه ثبت و جستجوی کالای دیجیتال گم شده و سرقتی

سامانه همیاب 24 نخستین وگسترده ترین بستر اطلاع رسانی انواع کالاهای دیجیتال گم شده و پیدا شده و بررسی رایگان دقت و صحت خرید کالای دیجیتال در ایران است، که با هدف ارائه خدمات متمایز و ایجاد حس امن در خرید کالاهای دیجیتال در اردیبهشت ماه 1394 فعالیت خود را آغاز کرد. «اطلاع رسانی سریع و همگانی» ، «کاهش هزینه و گستردگی جغرافیایی اطلاع رسانی» ، «بررسی دقیق خرید کالای دیجیتال » و «کاهش تاثیرات اجتماعی خرید کالاهای دیجیتال شبه دار » چهار اصل اولیه است که سامانه همیاب 24 از نخستین روز تاسیس سعی کرده است به آن پایبند باشد.

ایجاد بستر مناسب تحت وب از طریق وب سایت همیاب 24 ،اطلاع رسانی گم شدن کالا را در کمترین زمان با حداقل هزینه ، در گستره جغرافیایی وسیع و به تعداد زیادی از مخاطبان( از جمله واحد های صنفی و عموم مردم) در 24 ساعت شبانه روز امکان پذیر می سازد. در صورتی که در روشهای سنتی نیاز به صرف وقت و هزینه بالا می باشد و نیز اطلاع رسانی به صورت منطقه ای و محدود است.

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیوندهای روزانه
ليست وبلاگهای به روز شده

ردیاب به هنگام سرقت

پنجشنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۵، ۱۲:۲۹ ب.ظ


امروز می خواهیم قطعه ای را به شما معرفی کنیم که در هنگام گم شدن وسایل شخصی همچون کیف پول،دوچرخه و یا ماشین خود بتوانید با کمک گوشی هوشمند خود موقعیت وسیله خود را  به راحتی ردیابی کنید. تلفن همراه و دوچرخه ها هدفی آسانبرای دزدها می باشند. خوشبختانه،تکنولوژی  به کمک ما آمده است و زندگی را برای مجرمان و سارقان سخت تر کرده است.برای مثال شما با نصب برنامه های کاربردی در گوشی ایفون خود به هنگام سرقت یا گم شدن گوشی خود می توانید دستگاه ios  خود را ردیابی کنید.در پست ردیابی گوشی iphone , ipad گم شده یا سرقتی آموزش لازم داده شد.(در صورت لزوم مراجعه شود).همچنین اگر صاحب گوشی اندرویدی هستید در پست نرم افزار ضدسرقتی اندروید به شما نمونه ای از یک نرم افزار اندرویدی را پیشنهاد دادیم.

بر روی دوچرخه ها قفل هنوز هم لازم است.اما امروز می خواهم در مورد یک دستگاه صحبت کنم که به وسیله شخصی شما نصب می شود و یا برای نمونه در ماشین شما جاساز می شود و به هنگام گم شدن یا سرقت،یک سرویس ردیابی را فراهم می کند.با همیاب۲۴ همراه شوید!!!

این دستگاه  ردیاب چیست؟

 یک دستگاه کوچک و ردیاب که به اندازه یک سکه می باشد و در جایی از وسیله شخصی مث کیف پول،ماشین یا دوچرخه نصب می شود.نرم افزار مربوطه نیز در گوشی هوشمند نصب می شود.این نرم افزار با سیتم عامل Android  و ios  سازگاری دارد.

tracerاین ردیاب چگونه کار می کند؟

تنها با خرید این ردیاب و نصب مخفی آن در وسیله،نرم افزار رایگان مخصوص را در گوشی خود نصب می کنید و به محض گم شدن یا سرقت وسیله خود،ردیابی  را آغاز می کنید.

هزینه این ردیاب چقدر است؟

شاید شما فکر کنید این وسیله گران قیمت است.اما شما با پرداخت حدودا ۲۷$ می توانید صاحب آن شوید.همچنین با خرید دو ردیاب،یکی را رایگان دریافت کنید.

استفاده دیگر از این ردیاب؟

تا حالا اتفاق افتاده کیف خود را گم کنید؟!یا ماشین خود را در جایی پارک کنید و فراموش کنید؟با کمک جاساز کردن این ردیاب کوچک و از طریق گوشی هوشمندتان به راحتی می توانید کیف پول و ماشین خود را ردیابی کنید.

tracer for car


در تصویر زیر نمایی از سایت این محصول را مشاهده می کنید.

tracer for stolen device


با همیاب۲۴  گوشی سرقتی خود را ردیابی کنید!

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی