همیاب 24

همیاب24 اولین و بزرگترین سامانه ثبت و جستجوی کالای دیجیتال گم شده و سرقتی

همیاب24 اولین و بزرگترین سامانه ثبت و جستجوی کالای دیجیتال گم شده و سرقتی

سامانه همیاب 24 نخستین وگسترده ترین بستر اطلاع رسانی انواع کالاهای دیجیتال گم شده و پیدا شده و بررسی رایگان دقت و صحت خرید کالای دیجیتال در ایران است، که با هدف ارائه خدمات متمایز و ایجاد حس امن در خرید کالاهای دیجیتال در اردیبهشت ماه 1394 فعالیت خود را آغاز کرد. «اطلاع رسانی سریع و همگانی» ، «کاهش هزینه و گستردگی جغرافیایی اطلاع رسانی» ، «بررسی دقیق خرید کالای دیجیتال » و «کاهش تاثیرات اجتماعی خرید کالاهای دیجیتال شبه دار » چهار اصل اولیه است که سامانه همیاب 24 از نخستین روز تاسیس سعی کرده است به آن پایبند باشد.

ایجاد بستر مناسب تحت وب از طریق وب سایت همیاب 24 ،اطلاع رسانی گم شدن کالا را در کمترین زمان با حداقل هزینه ، در گستره جغرافیایی وسیع و به تعداد زیادی از مخاطبان( از جمله واحد های صنفی و عموم مردم) در 24 ساعت شبانه روز امکان پذیر می سازد. در صورتی که در روشهای سنتی نیاز به صرف وقت و هزینه بالا می باشد و نیز اطلاع رسانی به صورت منطقه ای و محدود است.

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیوندهای روزانه
ليست وبلاگهای به روز شده

با بزرگترین هک های اخیر آشنا شوید

پنجشنبه, ۸ مهر ۱۳۹۵، ۰۹:۰۴ ق.ظ

امنیت و هک همیشه از موضوعات داغ روز محسوب میشدند و این روزها با هک سایت یاهو بیش از پیش بحث جنجال برانگیزی شده است،خالی از لطف نیست که در همین راستا به معرفی ده هک بزرگ اخیر این سال ها بپردازیم،در ادامه با همیاب ۲۴ همراه باشید.

Yahoo :: در سپتامبر سال ۲۰۱۶ خبری مبنی بر هک اطلاعات ۵۰۰ میلیون کاربر فعال در یاهو منتشر شد.یاهو این خبر را تایید کرد و گفته شده از سال ۲۰۱۴ هکرها این اقدام را انجام دادند و به اطلاعات شخصی کاربران از جمله اسامی،ایمیل،پسوردها،سوالات و پاسخ های امنیتی حین ساخت اکانت دسترسی پیدا کردند.

MySpace :: حمله هکری به شبکه اجتماعی قدیمی MySpace در تاریخ ۱۱ ژوئن ۲۰۱۳ انجام شد که طی آن اطلاعات و رمز عبور بیش از ۴۲۷ میلیون حساب کاربری به سرقت رفت. شرکت رسانه‌ای Time این شبکه اجتماعی را حدود سه ماه قبل از هک شدن خریداری کرده بود.

Ashley Madison :: :یک سایت خدمات دوست‌یابی آنلاین است که برای افراد متأهل و کسانی در رابطه جدی هستند طراحی شده‌است. شعار این وبگاه “زندگی کوتاه است، خیانت کن” بود. این سایت در ژوئیه سال ۲۰۱۵ مورد حمله هکرها قرار گرفت و داده‌های این وبسایت بدست هکرها افتاد. این کار باعث شد که داده‌های مربوط به حدود ۴۰ میلیون کاربر آن، در معرض سوء استفاده قرار گیرد. هکرها قبلاً از انتشار داده‌ها تهدید کرده‌بودند که اگر وبگاه تعطیل نشود این داده‌ها را منتشر خواهند کرد.

Trump :: :: دونالد ترامپ، مدیرمجموعه هتل‌های ترامپ اعلام کرد هکرها در فاصله ماه می سال ۲۰۱۴ تا ژوئن ۲۰۱۵، توانسته‌اند به سامانه‌ تبادلات آنلاین شعبات مختلف این هتل‌ در ایالت‌های آمریکا دسترسی پیدا کنند و اطلاعات کارت های اعتباری ۷۰,۰۰۰ مشتری به سرقت رفت. در این حمله، شعبات این هتل در ایالت‌های نیویورک، میامی، شیکاگو، هاوایی، لاس‌وگاس و تورنتوی کانادا آسیب دیده‌اند.

Wyndham :: :: در بین سال های ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۰ حداقل سه بار داده ها و اطلاعات شخصی مشتریان این هتل توسط هکرهای اینترنتی سرقت شده است. کلاهبرداران اینترنتی به نفوذ به دیتاسنترهای این هتل زنجیره ای اسامی و دیگر اطلاعات شخصی ۶۰۰,۰۰۰ کاربر را به سرقت بردند.هنوز مشخص نیست از این اطلاعات مسروقه چه سوءاستفاده هایی به عمل آمده ، اما ارزش مادی خسارات وارده به افراد از این طریق بیش از ۱۰ میلیون دلار برآورد شده است.

Sony :: در ۲۴ نوامبر ۲۰۱۴ گروهی به نام GoP یا Guardians of Peace به سرورهای سونی حمله کردند. آنها بیش از ۴۰ گیگابایت از اطلاعاتی که از سرورهای سونی دزدیده بودند را در اینترنت منتشر کردند که شامل اطلاعات خصوصی و شخصی کارمندان، میزان حقوق دریافتی، شماره های ملی، حقوق هنرپیشه ها و البته چندین نسخه از فیلم های منتشر نشده سونی پیکچرز میشد.قبلتر نیز در سال ۲۰۱۱ اعضای Anonymous و LulsSec طی ۵۰ روز به شبکه پلی استیشن حمله کردند و اطلاعات بیش از ۷۵ میلیون کاربر کنسول بازی سونی را به یغما بردند.

Linkin :: در ماه می سال ۲۰۱۲، ۱۱۷ میلیون حساب‌کاربری لینکدین هک شدند. فردی با نام مستعار «صلح» (Peace) تلاش کرد تا این اکانت ها را در بازارهای سیاه «وب تاریک» به فروش برساند و در عوض آنها ۵ بیت کوین (چیزی در حدود ۲۳۰۰ دلار) دریافت کند.

Dropbox :: آگوست سال ۲۰۱۲ هکری موفق شد به اطلاعات بیش از ۶۸ میلیون ایمیل و پسورد کاربران این سایت دسترسی پیدا کند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۰۸
رویا متذکری

امنیت

تکنولوژی

هک

نظرات  (۱)

سلام 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی