همیاب 24

همیاب24 اولین و بزرگترین سامانه ثبت و جستجوی کالای دیجیتال گم شده و سرقتی

همیاب24 اولین و بزرگترین سامانه ثبت و جستجوی کالای دیجیتال گم شده و سرقتی

سامانه همیاب 24 نخستین وگسترده ترین بستر اطلاع رسانی انواع کالاهای دیجیتال گم شده و پیدا شده و بررسی رایگان دقت و صحت خرید کالای دیجیتال در ایران است، که با هدف ارائه خدمات متمایز و ایجاد حس امن در خرید کالاهای دیجیتال در اردیبهشت ماه 1394 فعالیت خود را آغاز کرد. «اطلاع رسانی سریع و همگانی» ، «کاهش هزینه و گستردگی جغرافیایی اطلاع رسانی» ، «بررسی دقیق خرید کالای دیجیتال » و «کاهش تاثیرات اجتماعی خرید کالاهای دیجیتال شبه دار » چهار اصل اولیه است که سامانه همیاب 24 از نخستین روز تاسیس سعی کرده است به آن پایبند باشد.

ایجاد بستر مناسب تحت وب از طریق وب سایت همیاب 24 ،اطلاع رسانی گم شدن کالا را در کمترین زمان با حداقل هزینه ، در گستره جغرافیایی وسیع و به تعداد زیادی از مخاطبان( از جمله واحد های صنفی و عموم مردم) در 24 ساعت شبانه روز امکان پذیر می سازد. در صورتی که در روشهای سنتی نیاز به صرف وقت و هزینه بالا می باشد و نیز اطلاع رسانی به صورت منطقه ای و محدود است.

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیوندهای روزانه
ليست وبلاگهای به روز شده

گلکسی اس ۸ سامسونگ در راه !!!

پنجشنبه, ۸ مهر ۱۳۹۵، ۰۹:۰۷ ق.ظ

این روزها بازار رقابت میان کمپانی گوشی های هوشمند داغ است.در تاریخ ۷ سپتامبر آیفون ۷ رونمایی شد و همچنان متقاضیان زیادی این گوشی را پیش فروش می کنند و منتظر رسیدن آن هستند.در این میان کمپانی سامسونگ درگیر مشکلات گلگسی نوت ۷ و حاشیه های آن می باشد و سعی دارد با ورود گوشی های سالم galaxy Note7 بار دیگر بازار به دست بگیرد.اما خبرها حاکی از این است که با اتفاقات اخیر راجع به آتش سوزی های پیاپی گلگسی نوت ۷ درصد فروش سامسونگ را کاهش داده است.

چیزی که سامسونگ را امیدوار کرده است نسل بعدی سری s می باشد.سری جدید سامسونگ به نام galaxy s8 در فوریه ۲۰۱۷ معرفی خواهد شد.با وجود زمان باقی مانده از رونمایی این نسل از گوشی های هوشمند سامسونگ، بازار شایعات داغ است و اطلاعاتی راجع به مشخصات این گوشی منتشر شده است.البته بخشی از این شایعات همیشه به واقعیت می پیوندد.صاحبان کمپانی با انتشار این اخبار التهاب و انتظار کاربران دنیا را بیشتر می کنند.همانطور که تا قبل از تاریخ ۷ سپتامبر خبرگزاری ها دائما اخباری مبنی بر ویژگی های آیفون۷ منتشر می کردند.

ویژگی های پرچمدار جدید سامسونگ galaxy s8:

  • شایعات اخیر نشان می دهد که دوربین گلگسی اس ۸ به اندازه ۳۰ مگاپیکسل می باشد و این امر نشان می دهد که این گوشی دارای دو لنز دوربین است که می تواند کیفیت عکسبرداری را دوچندان کند!

%da%af%d9%84%da%a9%d8%b3%db%8c-%d8%a7%d8%b38

  • ازدیگر ویژگی های این گوشی باتری ۴۲۰۰ میلی آمپر آن می باشد.همچنین قرار است در دو سری رونمایی شود که ابعاد ۵٫۱ و ۵٫۵ اینچ خواهد داشت.گفته شده از نظر تراکم پیکسلی و صفحه نمایش می خواهد از آیفون۷ پیشرفته تر باشد!
  • راجع به قیمت این محصول شایعات بسیاری وجود دارد.در برخی اخبار ۷۵۰ دلار و در برخی تا حدود ۸۵۰ دلار قیمت آن منتشر شده است.
  • همانطور که  طراحی آیفون ۷ مشابهت هایی با سری آیفون ۶ داشت و تنها لمسی شدن دکمه ورود را مشاهده کردیم،راجع به طراحی گلگسی اس ۸ کارشناسان با  توجه به اخبار منتشر شده معتقدند همان صفحه نمایش منحنی را که در galaxy s7 مشاهده کردیم،در سری اس ۸  نیز مشاهده خواهیم کرد!

دوستان عزیز همیاب۲۴ اگر می خواهید جدیدترین اخبار امنیت و تکنولوژی گوشی های هوشمند را دنیال کنید:

با  وبلاگ همیاب۲۴ به روز باشید!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۰۸
رویا متذکری

galaxy s7

galaxy s8

گلکسی اس8

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی