همیاب 24

همیاب24 اولین و بزرگترین سامانه ثبت و جستجوی کالای دیجیتال گم شده و سرقتی

همیاب24 اولین و بزرگترین سامانه ثبت و جستجوی کالای دیجیتال گم شده و سرقتی

سامانه همیاب 24 نخستین وگسترده ترین بستر اطلاع رسانی انواع کالاهای دیجیتال گم شده و پیدا شده و بررسی رایگان دقت و صحت خرید کالای دیجیتال در ایران است، که با هدف ارائه خدمات متمایز و ایجاد حس امن در خرید کالاهای دیجیتال در اردیبهشت ماه 1394 فعالیت خود را آغاز کرد. «اطلاع رسانی سریع و همگانی» ، «کاهش هزینه و گستردگی جغرافیایی اطلاع رسانی» ، «بررسی دقیق خرید کالای دیجیتال » و «کاهش تاثیرات اجتماعی خرید کالاهای دیجیتال شبه دار » چهار اصل اولیه است که سامانه همیاب 24 از نخستین روز تاسیس سعی کرده است به آن پایبند باشد.

ایجاد بستر مناسب تحت وب از طریق وب سایت همیاب 24 ،اطلاع رسانی گم شدن کالا را در کمترین زمان با حداقل هزینه ، در گستره جغرافیایی وسیع و به تعداد زیادی از مخاطبان( از جمله واحد های صنفی و عموم مردم) در 24 ساعت شبانه روز امکان پذیر می سازد. در صورتی که در روشهای سنتی نیاز به صرف وقت و هزینه بالا می باشد و نیز اطلاع رسانی به صورت منطقه ای و محدود است.

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیوندهای روزانه
ليست وبلاگهای به روز شده

نظارت بر فرزندان؛ با آیفون!

دوشنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۵، ۰۸:۰۰ ق.ظ

با گسترش تکنولوژی و استفاده روز افزون از گوشی های هوشمند، یکی از مهم ترین دغدغه های والدین نظارت و کنترل فرزندانی می باشد که از این ابزارها استفاده می کنند. تولیدکنندگان دستگاه های هوشمند با چاره اندیشی در این زمینه راهکار ارائه دادند. با اعمال برخی تنظیمات در  iOS شما به راحتی می‌توانید کودک کنجکاو خود را کنترل کنید و حتی برخی محتوای مربوط به بزرگسالان را مسدود کنید بدون اینکه کل دستگاه محدود شود. در این آموزش به شما نکاتی را یاد می دهیم تا بتوانید با ایجاد محیطی امن کودک خود را در فضای دنیای مجازی و تکنولوژی روز با خیال آسوده رها کنید.

در ادامه با همیاب۲۴ همراه باشید.

چگونه می توانم محتوای گوشی آیفون یا آی پد را از دسترس بچه ها خارج کنم؟

مراحل زیر را دنباله کنید:

۱- Go to Settings > General > Accessibility > Guided Access

۲- گزینه  Guided Access را فعال کنید.

۳- یک رمز عبور و یا اثر انگشت تنظیم کنید. همچنین می توانید  مدت زمان محدود برای استفاده از گوشی تعریف کنید.

۴- با فعال کردن گزینه guided access  می توانید برنامه هایی که در ناحیه خاکستری نشان داده می شود انتخاب کنید تا کودک به آنها دسترسی نداشته باشد.

 ۵- با اعمال محدودیت زمانی بعد از رسیدن به آن تایم گوشی قفل می شود و دیگر اجازه کار کردن به آن داده نمی شود.شما می توانید یک اطلاع رسانی صوتی تنظیم کنید تا منقضی شدن زمان را اعلام کند.سپس شما با کمک رمز عبور و یا از تاچ لمسی(touch ID) به تنظیمات معمولی گوشی بازگردید.

آموزش تنظیمات بیشتر برای دسترسی به سایت ها :

تنظیمات بیشتر برای محدود کردن محتوا بر روی iPad یا آی فون وجود دارد.با ما همراه باشید:

۱- Settings > General > Restrictions

۲- انتخاب Restrictions و وارد کردن رمز عبور

۳- به شما اجازه داده می‌شود تا برنامه‌هایی را غیرفعال کنید.

۴- شما همچنین می‌توانید دسترسی به  آدرس (URL) های خاص را غیر فعال کنید.

۵- در پایین صفحه گزینه های بیشتر برای محدود کردن وجود دارد. ممکن است بخواهید عکس ها و امکان به اشتراک گذاری بلوتوث و دیگر برنامه را قفل کنید. در این بخش گزینه های بسیاری برای تعیین حق دسترسی قرار گرفته است. به شکل زیر توجه کنید:

والدین گرامی!

اگر برای فرزند خود گوشی آیفون یا آی‌پد خریداری کردید و نگران وجود فضاهای ناامن برای فرزند خود هستید با رعایت برخی نکات ساده می‌توانید تا بخش قابل توجهی بر کودک خود نظارت داشته باشید و از گشت‌و‌گذار آنها در فضای مجازی آسوده خاطر باشید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۲۲
رویا متذکری

آیفون

امنیت

اپل

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی