همیاب 24

همیاب24 اولین و بزرگترین سامانه ثبت و جستجوی کالای دیجیتال گم شده و سرقتی

همیاب24 اولین و بزرگترین سامانه ثبت و جستجوی کالای دیجیتال گم شده و سرقتی

سامانه همیاب 24 نخستین وگسترده ترین بستر اطلاع رسانی انواع کالاهای دیجیتال گم شده و پیدا شده و بررسی رایگان دقت و صحت خرید کالای دیجیتال در ایران است، که با هدف ارائه خدمات متمایز و ایجاد حس امن در خرید کالاهای دیجیتال در اردیبهشت ماه 1394 فعالیت خود را آغاز کرد. «اطلاع رسانی سریع و همگانی» ، «کاهش هزینه و گستردگی جغرافیایی اطلاع رسانی» ، «بررسی دقیق خرید کالای دیجیتال » و «کاهش تاثیرات اجتماعی خرید کالاهای دیجیتال شبه دار » چهار اصل اولیه است که سامانه همیاب 24 از نخستین روز تاسیس سعی کرده است به آن پایبند باشد.

ایجاد بستر مناسب تحت وب از طریق وب سایت همیاب 24 ،اطلاع رسانی گم شدن کالا را در کمترین زمان با حداقل هزینه ، در گستره جغرافیایی وسیع و به تعداد زیادی از مخاطبان( از جمله واحد های صنفی و عموم مردم) در 24 ساعت شبانه روز امکان پذیر می سازد. در صورتی که در روشهای سنتی نیاز به صرف وقت و هزینه بالا می باشد و نیز اطلاع رسانی به صورت منطقه ای و محدود است.

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیوندهای روزانه
ليست وبلاگهای به روز شده

ردیابی گوشی های اندرویدی به کمک گوگل

دوشنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۵، ۱۰:۰۰ ق.ظ

با وجود نرم افزارهای ضدسرقت و ردیابی تلفن همراه اما اکثرا زمانی به اهمیت این گونه نرم افزارها پی میبرند که گوشی خود را از دست داده اند،اما google برای این دسته از افراد هم چاره ای اندیشیده است.

برای استفاده از این روش باید شرایط زیر برقرار باشد:

• دستگاه به اکانت گوگل‌تان وصل شده باشد.
• دستگاهتان به اینترنت وصل باشد.
• به مدیریت دستگاه (ADM) خود اجازه داده باشید که محل دستگاهتان را مشخص کند(به طور پیش فرض on است) تغییر این گزینه در قسمت تنظیمات برنامه گوگل است.
• به مدیریت دستگاه (ADM) خود اجازه داده باشید که دستگاهتان را قفل و اطلاعات آن را پاک کند(به طور پیش فرض off است.)

این ابزار بهترین ابزاری است که بدون نیاز به نصب برنامه‌ای قادر به ردیابی گوشیتان است. تنها چیزی که نیاز دارید این است که گوشیتان را به حساب کاربری گوگل‌تان وصل کرده و به اینترنت وصل شده باشید. خب الان شما باید در حالیکه به اکانت خود وصل هستید سایت Android Device Manager را ببینید وقتی سایت لود شد به صورت اتوماتیک گوشیتان را ردیابی می‌کند. اگر چندین دستگاه را ثبت کرده‌اید از منوی لیست کشویی دستگاه گم شده را انتخاب کنید.

ردیابی گوشی سرقتی ببا سرویس گوگل

در به روز رسانی اخیر، گوگل برخی از ویژگیهای (ADM) را به نتایج جستجوی خودش اضافه کرده است. بدین وسیله خیلی سریع می‌توانید موقعیت گوشی ثبت شده خود را در نتایج جستجو پیدا کنید. با جستجوی این عبارت “where is my phone” ، گوگل نقشه‌ای کوچک در بالای نتایج جستجو نشان می‌دهد که موقعیت گوشیتان را در آن به نمایش می‌گذارد. می‌توانید زنگ گوشیتان را با کلیک روی “Ring” در پایین سمت چپ به صدا درآورید.

ردیابی گوشی سرقتی با سرویس گوگل

بنابراین خیلی راحت و سریع می‌توانید گوشی خود را پیدا کنید. ولی برای دیدن تمام گزینه‌های این برنامه باید به نسخه کامل ADM بروید.
با استفاده از ADM قادرید که گوشی اندروییدی ثبت شده‌تان را ردیابی کنید، گوشیتان را به صدا درآورید و اطلاعات آن را پاک کنید (که به صورت دستی فعال است). گذشته از این، ADM گزینه‌های زیادی برای کنترل از راه دور ارائه نمی‌دهد. امید است که گوگل این ابزار را گسترش دهد و ویژگیهای جدیدی را معرفی کند، مثل عکس گرفتن در شرایطی که گوشی به سرقت رفته و می‌خواهید عکس کسی که گوشیتان را برداشته ببینید.
اگر در چنین شرایطی که گوشیتان گم شده است و لب تاپی کنارتان نیست می‌توانید از گوشی اندروییدی دیگری برای ردیابی آن استفاده کنید. به جای استفاده از مرورگر موبایل می‌توانید از برنامه Android Device Manager استفاده کنید. اگر این برنامه در آن گوشی نبود، این برنامه را از این لینک دانلود کنید.

برای ثبت نام هم می‌توانید از حالت مهمان و حساب گوگل خودتان استفاده کنید. الان قادرید که گوشی گم شده خود را ردیابی کنید، آن را به صدا درآورید یا اطلاعاتتان را پاک کنید.
ممکن است به چندین دلیل نتوانید با این روش موقعیت دستگاه خود را پیدا کنید. شاید گوشی‌تان به اینترنت وصل نیست یا خاموش باشد. در این شرایط به تلاشتان برای ردیابی آن ادامه دهید تا دوباره به سرویسهای گوگل وصل شود.
در چنین شرایطی که گوشیتان دزدیده شده است، ممکن است که سارق، ارتباط گوشی با حساب کاربری گوگل شما را قطع کرده باشد، اگر این طور باشد نه با Android Device Manager و نه با هیچ یک از ابزارهای ردیابی نخواهید توانست موقعیت گوشی خود را پیدا کنید. برای ردگیری دستگاهتان ضروری است که به اکانت گوگلتان وصل باشد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی