همیاب 24

همیاب24 اولین و بزرگترین سامانه ثبت و جستجوی کالای دیجیتال گم شده و سرقتی

همیاب24 اولین و بزرگترین سامانه ثبت و جستجوی کالای دیجیتال گم شده و سرقتی

سامانه همیاب 24 نخستین وگسترده ترین بستر اطلاع رسانی انواع کالاهای دیجیتال گم شده و پیدا شده و بررسی رایگان دقت و صحت خرید کالای دیجیتال در ایران است، که با هدف ارائه خدمات متمایز و ایجاد حس امن در خرید کالاهای دیجیتال در اردیبهشت ماه 1394 فعالیت خود را آغاز کرد. «اطلاع رسانی سریع و همگانی» ، «کاهش هزینه و گستردگی جغرافیایی اطلاع رسانی» ، «بررسی دقیق خرید کالای دیجیتال » و «کاهش تاثیرات اجتماعی خرید کالاهای دیجیتال شبه دار » چهار اصل اولیه است که سامانه همیاب 24 از نخستین روز تاسیس سعی کرده است به آن پایبند باشد.

ایجاد بستر مناسب تحت وب از طریق وب سایت همیاب 24 ،اطلاع رسانی گم شدن کالا را در کمترین زمان با حداقل هزینه ، در گستره جغرافیایی وسیع و به تعداد زیادی از مخاطبان( از جمله واحد های صنفی و عموم مردم) در 24 ساعت شبانه روز امکان پذیر می سازد. در صورتی که در روشهای سنتی نیاز به صرف وقت و هزینه بالا می باشد و نیز اطلاع رسانی به صورت منطقه ای و محدود است.

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیوندهای روزانه
ليست وبلاگهای به روز شده

اگر از علاقمندان اپلیکیشن اینستاگرام هستید، با دو قابلیت جدید اینستاگرام آشنا شوید.طی اخبار منتشر شده اینستاگرام دو ویژگی جدید به قابلیت های سرویسش اضافه کرد.قابلیت پخش زنده ویدیو و اشتراک گذاری آن و ارسال تصاویر و ویدیو به صورت مخفی برای فرد یا گروهی خاص از آپدیت های جدید این اپلیکیشن می باشد.

یک هفته پیش اینستاگرام رسما قابلیت ویدیوی زنده را در این نرم افزار تائید کرد و امروز شاهد معرفی این ویژگی توسط اینستاگرام هستیم. امروز قسمت Story در اینستاگرام قابلیت ویدیو زنده را دریافت کرد. البته شایان ذکر است که استفاده از ویژگی پخش ویدیوی زنده در حال حاضر در دسترس نیست و قرار است در هفته های نزدیک شاهد عرضه سراسری آن در دنیا باشیم.

پخش زنده و ارسال مخفی تصاویر و ویدیو در اینستاگرام جدید!

instagram_update

در ویژگی قابلیت مخفی شدن تصاویر و ویدیو‌های به اشتراک گذاشته‌ شده اساس کار به این صورت می باشد که شما می توانید تصویر و ویدیوی خاصی از طریق دایرکت برای شخصی خاص بفرستید و هنگامی که کاربر موردنظر آن را دریافت کرد، پس از مشاهده تصویر و فیلم مذکور مخفی شود.شما پس از ضبط فیلم مورد نطر در قسمت دوربین با لمس دکمه پیکان مانند و ارسال آن، آن را به صفحه خصوصی موردن نطر بفرستید.لازم به ذکر است که این تصاویر و ویدیو‌ها بعد از اینکه فرد دریافت‌کننده آن‌ها را مشاهده کرد، مخفی می‌شوند. از نکات قابل توجه این ویژگی این است که در صورت گرفته شدن اسکرین شات از این تصاویر یا ویدیوهای ارسال شده، کاربر هشداری را  از سمت اینستاگرام دریافت خواهد کرد تا مطلع شود که از پیام ارسال شده‌ او اسکرین شات گرفته شده است!

در ویژگی ضبط ویدیوی زنده و مشاهده همزمان فیلم، نوشته Live  در قسمت story زیر اسم پروفایل آن قرار می گیرد.یعنی فرد موردنظر در حال پخش ویدیوی زنده می باشد.شما می توانید در حین مشاهده فیلم نظرات  خود را به نمایش بگذارید.البته باید به این نکته اشاره کرد که بیشترین زمان پخش ویدیوی زنده یک ساعت خواهد بود!


با همیاب۲۴ جدیدترین اخبار و تکنولوژی های روز دنیا را دنبال کنید!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۱۲
رویا متذکری

instagram

اینستاگرام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی