همیاب 24

همیاب24 اولین و بزرگترین سامانه ثبت و جستجوی کالای دیجیتال گم شده و سرقتی

همیاب24 اولین و بزرگترین سامانه ثبت و جستجوی کالای دیجیتال گم شده و سرقتی

سامانه همیاب 24 نخستین وگسترده ترین بستر اطلاع رسانی انواع کالاهای دیجیتال گم شده و پیدا شده و بررسی رایگان دقت و صحت خرید کالای دیجیتال در ایران است، که با هدف ارائه خدمات متمایز و ایجاد حس امن در خرید کالاهای دیجیتال در اردیبهشت ماه 1394 فعالیت خود را آغاز کرد. «اطلاع رسانی سریع و همگانی» ، «کاهش هزینه و گستردگی جغرافیایی اطلاع رسانی» ، «بررسی دقیق خرید کالای دیجیتال » و «کاهش تاثیرات اجتماعی خرید کالاهای دیجیتال شبه دار » چهار اصل اولیه است که سامانه همیاب 24 از نخستین روز تاسیس سعی کرده است به آن پایبند باشد.

ایجاد بستر مناسب تحت وب از طریق وب سایت همیاب 24 ،اطلاع رسانی گم شدن کالا را در کمترین زمان با حداقل هزینه ، در گستره جغرافیایی وسیع و به تعداد زیادی از مخاطبان( از جمله واحد های صنفی و عموم مردم) در 24 ساعت شبانه روز امکان پذیر می سازد. در صورتی که در روشهای سنتی نیاز به صرف وقت و هزینه بالا می باشد و نیز اطلاع رسانی به صورت منطقه ای و محدود است.

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیوندهای روزانه
ليست وبلاگهای به روز شده

علاقه مندان گوشی سونی با ویژگی جذاب ردیابی

شنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۵، ۰۴:۵۹ ب.ظ

یکی از دغدغه های کاربران اسمارت فون ها و گوشی های هوشمند، ترس از گم کردن یا سرقت گوشی عزیزشان هست.همیشه پیشگیری بهتر از درمان هست . پس باید قبل از گم کردن گوشیتون تدابیری رو اندیشیده باشید.کمپانی گوشی های محبوب سونی در این زمینه تدابیری برای گوشی های خود در نظر گرفته است تا به کمک آن کاربران با آسودگی بیشتر از گوشی های خود استفاده کنند و نگران به سرقت رفتن و یا گم شدن آن نباشند.اگر صاحب گوشی سونی و یا علاقمند به این برند محبوب هستید، با همیاب۲۴ همراه باشید:

ویژگی my xperia ردیابی گوشی های سونی سرقتی یا گم شده

ردیابی گوشی سرقتی سونیبا کمک فعال سازی ویژگی myxperia  در گوشی های سونی از ویژگی های زیر در مواقع سرقت رفتن و یا گم شدن گوشی استفاده کنید.

۱-ردیابی و مکان یابی محل گوشی

۲-قفل کردن گوشی از راه دور

۳-پاک کردن تمامی اطلاعات گوشی از راه دور برای مواقعی که گوشی به سرقت می رود

۴-فعالسازی زنگ هشدار گوشی با حداکثر صدا برای ۶۰ ثانیه در مواقع گم کردن گوشی

چگونه ویژگی  my xperia را در گوشی سونی فعال کنم؟

اگر تا کنون از این قابلیت پیش فرض سونی باخبر نبوده اید به قسمت تنظیمات گوشی sony بروید و برنامه my xperia را فعال کنید. وارد سایت myxperia.sonymobile شوید.از شما خواسته می شود که Sign In کنید . با اکانت گوگل خودتون که در گوشی هم ثبت کردید وارد پنلی خواهید شد که مربوط به گوشی شما خواهد بود.با کمک این پنل از ویژگی های جذاب این سرویس استفاده کنید.


 گوشی ام به سرقت رفته،چیکار کنم؟

برای یافتن گوشی سرقتی یا گم شده خود با کمک سامانه همیاب۲۴ دارای مجوز از دادگستری و طرف قرارداد با اصناف موبایل فروشی در سراسر کشور، با مراجعه به بخش ردیابی و اعلام سرقت کالا همیاب۲۴ در سریع ترین زمان ممکن گوشی خود را ردیابی کنید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی