همیاب 24

همیاب24 اولین و بزرگترین سامانه ثبت و جستجوی کالای دیجیتال گم شده و سرقتی

همیاب24 اولین و بزرگترین سامانه ثبت و جستجوی کالای دیجیتال گم شده و سرقتی

سامانه همیاب 24 نخستین وگسترده ترین بستر اطلاع رسانی انواع کالاهای دیجیتال گم شده و پیدا شده و بررسی رایگان دقت و صحت خرید کالای دیجیتال در ایران است، که با هدف ارائه خدمات متمایز و ایجاد حس امن در خرید کالاهای دیجیتال در اردیبهشت ماه 1394 فعالیت خود را آغاز کرد. «اطلاع رسانی سریع و همگانی» ، «کاهش هزینه و گستردگی جغرافیایی اطلاع رسانی» ، «بررسی دقیق خرید کالای دیجیتال » و «کاهش تاثیرات اجتماعی خرید کالاهای دیجیتال شبه دار » چهار اصل اولیه است که سامانه همیاب 24 از نخستین روز تاسیس سعی کرده است به آن پایبند باشد.

ایجاد بستر مناسب تحت وب از طریق وب سایت همیاب 24 ،اطلاع رسانی گم شدن کالا را در کمترین زمان با حداقل هزینه ، در گستره جغرافیایی وسیع و به تعداد زیادی از مخاطبان( از جمله واحد های صنفی و عموم مردم) در 24 ساعت شبانه روز امکان پذیر می سازد. در صورتی که در روشهای سنتی نیاز به صرف وقت و هزینه بالا می باشد و نیز اطلاع رسانی به صورت منطقه ای و محدود است.

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیوندهای روزانه
ليست وبلاگهای به روز شده

گجت های عجیب و غریب نمایشگاه IFA 2016

پنجشنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۵، ۰۸:۰۰ ق.ظ
نمایشگاه IFA 2016 با حضور سیل عظیم کاربران مشتاق و نیز صنایع فعال در حوزه تکنولوژی و ارائه‌ی جدیدترین محصولاتشان، در برلین آلمان در حال برگزاری است. یکی از راه‌هایی که می‌توان در میان این ازدحام خودی نشان داد، انجام کارهای غیرمعمول، خلاقانه و کاملا عجیب است.
thumbnail
ایسر پریدیتور ۲۱ (Acer Predator 21)
53551-123532228
شما باید یک کیف خیلی محکم و بزرگ برای ایسر پریدیتور ۲۱ داشته باشید. این لپ تاپ گیمینگ عظیم‌الجثه ۸ کیلوگرم (۱۷ پوند) وزن داشته و دارای یک نمایشگر بزرگ ۲۱ اینچی است.
89072-123532922
بعضی از قسمت‌های این لپ تاپ قابلیت جدا شدن از بدنه را دارند. پد شماره‌ها هم به شکل عجیبی روی لپ تاپ قرار گرفته است. قیمت این لپ تاپ عجیب و غریب حداقل ۵۰۰۰ دلار است.

هدست واقعیت مجازی آلکاتل ویژن (Alcatel Vision)

72874-123532324
برعکس هدست واقعیت مجازی سامسونگ گیر وی آر (Samsung Gear VR)، هدست آلکاتل بدون نیاز به گوشی، دنیای واقعیت مجازی را برای شما به تصویر می‌کشد. این گجت عجیب و غریب با استفاده از دو نمایشگر OLED داخلی (هر کدام برای هر چشم)، این کار را به راحتی انجام داده است.

گجت +Pawbo

9396-12353219
+Pawbo یکی دیگر از گجت های عجیب و غریب معرفی شده در IFA 2016 است. شما با استفاده از آن می‌توانید حتی زمانی که در منزل نیستید با ویدئوچت مراقب حیوان خانگی خود باشید و حتی با ضربه زدن به صفحه گوشی خود، با آن حیوان ارتباط برقرار کنید.

واکمن سونی NW-WM1Z

92197-123532420
شما فکر می‌کنید یک گوشی هوشمند دارید که با فروتنی برای شما موزیک‌هایتان را پخش می‌کند؟ سونی اینطور فکر نمی‌کند. درواقع سونی اینطور فکر می‌کند که شما ۳۲۰۰ دلار برای واکمن NW-WM1Z پرداخت کرده‌اید.
چه کسی این همه پول برای گجتی که فقط یک کار بلد است انجام دهد پرداخت خواهد کرد؟ البته برای گجت های عجیب و غریب که از طلا درست شده باشند پرداخت این پول به نظر منطقی می‌آید.

کیس ضد آب کاتالیست (Catalyst) مخصوص پوکمون گو بازان

28719-123532115
از دیگر گجت های عجیب و غریب این رویداد بزرگ می توان به این کیس عجیب و غریب اشاره کرد. این کیس ضد آب از گوشی شما در حالی که دارید به شکار موجودات درون بازی پوکمون گو می‌پردازید، محافظت می‌کند.

کیف واقعیت مجازی HP Omen X

64241-123532809
تا اینجا گجت های عجیب و غریب زیادی را معرفی کردیم. گجت بعدی که کاندیدای قرارگیری در این لیست شده، کوله پشتی واقعیت مجازی Omen X است. در این کوله‌پشتی یک PC با امکاناتی کامل قرار دارد که شما می‌توانید آن را هرجا که خواستید ببرید و هر زمان که خواستید بازی‌های واقعیت مجازی را در محیط بیرون تجربه کنید. به نظر فال نیکی است.

واقعیت مجازی سامسونگ (Samsung VR)

48042-123532210
با پوشیدن هدست و با استفاده از کابل‌های بانجی، یک بانجی جامپ تمام عیار را تجربه خواهید کرد. به گونه‌ای که گویی در حال پریدن درون یک گودال آتشفشان هستید. این گجت بیشتر از عجیب و غریب بودن، می‌تواند فوق‌العاده باشد.

دوربین امنیتی بوش ۳۶۰ (Bosch 360)

83564-123532904
این دوربین هوشمند خانگی، تمام اتفاقات داخل خانه شما را زمانی که بیرون از خانه هستید، زیر نظر دارد و وقتی به خانه بازمی‌گردید، مانند لاک‌پشت به درون لاکش می‌خزد. یک لاک‌پشت مراقب با دیدی امنیتی!

روبات تمیزکننده شیشه Windowmate

67366-123532306
روبات رومبا (Roomba) را یادتان هست؟ روبات تمیزکننده‌ای که گرد و غبار و کثیفی روی موکت و فرش را تمیز می‌کرد. روبات Windowmate پسرعموی عمودی رومبا است! او همین کار را روی شیشه‌ی پنجره‌ها انجام می‌دهد.
این روبات هم بر کثیفی پنجره غلبه می‌کند و هم بر نیروی جاذبه، و می‌تواند همزمان روی دو طرف شیشه کار کند.

روبات آشغال جمع کن

3887-1235321
آخرین مورد از لیست گجت های عجیب و غریب معرفی شده در رویداد IFA 2016 ، یک روبات آشغال جمع کن است. در واقع، این رو بات یک سطل آشغال چرخدار است.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۱۳
رویا متذکری

تکنولوژی

عجیب

گجت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی