همیاب 24

همیاب24 اولین و بزرگترین سامانه ثبت و جستجوی کالای دیجیتال گم شده و سرقتی

همیاب24 اولین و بزرگترین سامانه ثبت و جستجوی کالای دیجیتال گم شده و سرقتی

سامانه همیاب 24 نخستین وگسترده ترین بستر اطلاع رسانی انواع کالاهای دیجیتال گم شده و پیدا شده و بررسی رایگان دقت و صحت خرید کالای دیجیتال در ایران است، که با هدف ارائه خدمات متمایز و ایجاد حس امن در خرید کالاهای دیجیتال در اردیبهشت ماه 1394 فعالیت خود را آغاز کرد. «اطلاع رسانی سریع و همگانی» ، «کاهش هزینه و گستردگی جغرافیایی اطلاع رسانی» ، «بررسی دقیق خرید کالای دیجیتال » و «کاهش تاثیرات اجتماعی خرید کالاهای دیجیتال شبه دار » چهار اصل اولیه است که سامانه همیاب 24 از نخستین روز تاسیس سعی کرده است به آن پایبند باشد.

ایجاد بستر مناسب تحت وب از طریق وب سایت همیاب 24 ،اطلاع رسانی گم شدن کالا را در کمترین زمان با حداقل هزینه ، در گستره جغرافیایی وسیع و به تعداد زیادی از مخاطبان( از جمله واحد های صنفی و عموم مردم) در 24 ساعت شبانه روز امکان پذیر می سازد. در صورتی که در روشهای سنتی نیاز به صرف وقت و هزینه بالا می باشد و نیز اطلاع رسانی به صورت منطقه ای و محدود است.

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیوندهای روزانه
ليست وبلاگهای به روز شده

تخفیف حیرت انگیز سامسونگ به صاحبان نوت۷

پنجشنبه, ۶ آبان ۱۳۹۵، ۱۰:۰۰ ق.ظ

پس از پیچ و تاب های فراوانی که کمپانی سامسونگ در مسیر فروش و عرضه فبلت نوت۷ داشت شاهد پایان تلخ برای گلگسی نوت ۷ بودیم.اما سامسونگ همچنان در تلاش برای جبران خسارات وارده به کاربرانش می باشد تا به نوعی خریداران محصولاتش را حفظ کند.در پست گلگسی نوت۷ و حاشیه های آن، سامسونگ به دارندگان نوت۷ پیشنهاد تعویض با گوشی کلگسی اس ۷ و یا گلگسی جی۷ را داد.اما این پایان ماجرا نبود. این بار سامسونگ در تلاش است تا با ایده در اختیار گذاشتن پرچمدار جدید خود در سال ۲۰۱۷ یعنی گلگسی اس۸ ،علاقمندان برند خود را حفظ کند! با همیاب۲۴ همراه باشید:

حفظ خریداران نوت۷ با galaxy s8

samsung galaxy s8 free

در اوایل این هفته  سامسونگ در حال آماده سازی یک برنامه جدید برای جبران خسارات گلکسی نوت ۷ و حوادث انفجارهای پی در پی است.گزارش ها حاکی از آن است که سامسونگ با ورود پرچمدار جدید خود یعنی گلگسی اس۸  تخفیف نقدی را برای مشتریان خاص خود در نظر بگیرد.همانطور که می دانید سامسونگ در حال حاضر مشغول تبادل محصول نوت۷ با گلگسی اس۷ و حتی پرداخت کارت های هدیه می باشد.با انجام این تخفیف ویژه خریداران نوت ۷ که گوشی خود را با محصولات دیگر سامسونگ تعویض کرده اند می توانند در سال جدید گوشی جدید  galaxy s8 را با شرایط ایده آل  دریافت کنند!!!

یکی از کارمندان سامسونگ گفته است:

برنامه‌ی جدید سامسونگ با این هدف طراحی شده است که فرایند تعویض گلکسی نوت ۷ با گوشی‌های موجود این کمپانی راحت تر انجام شود تا سال آینده که پرچمدار ما گلگسی اس۸ عرضه شود.


شرایط ایده آل برای دریافت گلگسی اس۸

سامسونگ با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد خریداران گلکسی نوت ۷ که گوشی خود را با گلکسی اس ۷ یا اس ۷ اج تعویض کرده‌اند، زمانی که پرچمدار جدید نوت ۸ و گلگسی اس ۸ در سال ۲۰۱۷ عرضه شد می توانند گوشی جدید خود را مججد با آنها تعویض نمایند. این افراد باید نصف مبلغ خرید اس ۷ یا اس ۷ اج را پرداخت کنند که این مبلغ طی اقساط ۱۲ ماهه پرداخت می‌شود.این می تواند یک پیشنهاد شگفت انگیز باشد!!!


با همیاب ۲۴ جدیدترین اخبار و تکنولوژی های روز دنیا را دنبال کنید…

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی