همیاب 24

همیاب24 اولین و بزرگترین سامانه ثبت و جستجوی کالای دیجیتال گم شده و سرقتی

همیاب24 اولین و بزرگترین سامانه ثبت و جستجوی کالای دیجیتال گم شده و سرقتی

سامانه همیاب 24 نخستین وگسترده ترین بستر اطلاع رسانی انواع کالاهای دیجیتال گم شده و پیدا شده و بررسی رایگان دقت و صحت خرید کالای دیجیتال در ایران است، که با هدف ارائه خدمات متمایز و ایجاد حس امن در خرید کالاهای دیجیتال در اردیبهشت ماه 1394 فعالیت خود را آغاز کرد. «اطلاع رسانی سریع و همگانی» ، «کاهش هزینه و گستردگی جغرافیایی اطلاع رسانی» ، «بررسی دقیق خرید کالای دیجیتال » و «کاهش تاثیرات اجتماعی خرید کالاهای دیجیتال شبه دار » چهار اصل اولیه است که سامانه همیاب 24 از نخستین روز تاسیس سعی کرده است به آن پایبند باشد.

ایجاد بستر مناسب تحت وب از طریق وب سایت همیاب 24 ،اطلاع رسانی گم شدن کالا را در کمترین زمان با حداقل هزینه ، در گستره جغرافیایی وسیع و به تعداد زیادی از مخاطبان( از جمله واحد های صنفی و عموم مردم) در 24 ساعت شبانه روز امکان پذیر می سازد. در صورتی که در روشهای سنتی نیاز به صرف وقت و هزینه بالا می باشد و نیز اطلاع رسانی به صورت منطقه ای و محدود است.

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیوندهای روزانه
ليست وبلاگهای به روز شده

آتش سوزی آیفون۷ حادثه ساز شد !

يكشنبه, ۲ آبان ۱۳۹۵، ۰۸:۰۰ ق.ظ

گویا حادثه انفجار توسط گوشی های هوشمند تمامی ندارد.انفجارهای پیاپی فبلت نوت ۷ تمامی نگاه ها به سمت پرچمدار جدید کمپانی اپل یعنی آیفون۷ افتاد.اینکه با وجود اتفاقات ناگوار سامسونگ، میدان برای رقابت اپل راحت تر خواهد شد.تا اینکه اگر خاطرتون باشد در یک ماهه اخیر خبری مبنی بر متورم شدن باتری یک دستگاه آیفون ۷ در رسانه ها منتشر شد.(یه پست از آتش گرفتن نوت۷ تا آیفون مراجعه کنید).اما این پایان ماجرا نبود.با همیاب۲۴ همراه باشید:

کابوس آتش سوزی توسط گوشی های هوشمند تمامی ندارد…این بار نوبت آیفون۷

آتش سوزی خودروی حامل آیفون۷

«مت جونز» صاحب گوشی آیفون جدیدش که به تازگی آن را خریده بود کسی است که آیفون۷ به او ضرر مالی زد.او اظهار کرده است که گوشی اش را که  زیر لباسش در صندلی خودرو بوده رها کرده تا برای انجام کاری به جایی برود.وقتی  به سمت خودروی خود بازگشته با صحنه خارج شدن دود سیاه از ماشین اش مواجه شده است.انفجار آیفون۷ و لباس و بخشی از اجزای داخلی این ماشین بخشی از ضرر مالی این حادثه بوده است که این بار باعث حادثه ساز شده است.در تصاویر زیر عکس هایی از این حادثه را مشاهده می کنید.

iphone7 catches fire burns a car

آتش سوزی آیفون7


صاحب گوشی آیفون۷ می گوید: گوشی‌اش در هفته‌ی گذشته ضربه نخورده و او فقط از شارژر اصلی اپل که به همراه گوشی‌ در جعبه قرارداده شده یود، استفاده کرده است.شاید حرارت موجود در ماشین و نورخورشید که از بیرون به داخل می زده باعث بالا رفتن دمای باتری گوشی شده است.اما علت هرجه باشد دارندگان گوشی های آیفون را نیز نگران نکرده است.آیا این آخرین حادثه آتش سوزی دستگاه های هوشمند است؟منتظر خبرهای بعدی باشید!

با همیاب۲۴ جدیدترین اخبار و تکنولوژی های روز دنیا را دنبال کنید…

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی