همیاب 24

همیاب24 اولین و بزرگترین سامانه ثبت و جستجوی کالای دیجیتال گم شده و سرقتی

همیاب24 اولین و بزرگترین سامانه ثبت و جستجوی کالای دیجیتال گم شده و سرقتی

سامانه همیاب 24 نخستین وگسترده ترین بستر اطلاع رسانی انواع کالاهای دیجیتال گم شده و پیدا شده و بررسی رایگان دقت و صحت خرید کالای دیجیتال در ایران است، که با هدف ارائه خدمات متمایز و ایجاد حس امن در خرید کالاهای دیجیتال در اردیبهشت ماه 1394 فعالیت خود را آغاز کرد. «اطلاع رسانی سریع و همگانی» ، «کاهش هزینه و گستردگی جغرافیایی اطلاع رسانی» ، «بررسی دقیق خرید کالای دیجیتال » و «کاهش تاثیرات اجتماعی خرید کالاهای دیجیتال شبه دار » چهار اصل اولیه است که سامانه همیاب 24 از نخستین روز تاسیس سعی کرده است به آن پایبند باشد.

ایجاد بستر مناسب تحت وب از طریق وب سایت همیاب 24 ،اطلاع رسانی گم شدن کالا را در کمترین زمان با حداقل هزینه ، در گستره جغرافیایی وسیع و به تعداد زیادی از مخاطبان( از جمله واحد های صنفی و عموم مردم) در 24 ساعت شبانه روز امکان پذیر می سازد. در صورتی که در روشهای سنتی نیاز به صرف وقت و هزینه بالا می باشد و نیز اطلاع رسانی به صورت منطقه ای و محدود است.

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیوندهای روزانه
ليست وبلاگهای به روز شده

پایان تلخ برای گلگسی نوت ۷

دوشنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۵، ۱۲:۰۷ ب.ظ

زمانی که کمپانی سامسونگ پرچمدار جدید خود به نام گلگسی نوت ۷ را به بازار عرضه می کرد شاید فک نمی کرد در کمتر از دوماه مجبور به توقف تولید این محصول شود.پس از انفجارهای پیاپی galaxy note7 به سرعت رسانه ها اخباری ر ا منتشر دادند که این حوادث را پوشش می داد.در اقدام اول رئیس کمپانی کره ای این محصول رسما موضوع را بر عهده گرفت و از کاربران معذرت خواهی کرد و یک کمیسیون ویژه برای بررسی و علت انفجار نوت۷ تشکیل شد.اما این پایان ماجرا نبود!با همیاب۲۴ همراه شوید:

توقف تولید  گوشی های گلگسی نوت ۷ تصمیم نهایی سامسونگ

اخیرا غول کره ای ساخت گوشی های هوشمند خبر توقف تولید galaxy note 7 را صریحا اعلام کرد. برخی از تحلیلگران بر این باورند که سامسونگ به اندازه ۱۷ میلیارد دلار از فروپاشی دستگاه نوت۷ ضرر خواهد کرد .طی اخباری که به طور رسمی از سوی کمپانی سامسونگ منتشر شد علت اصلی حادثه مشکل در ساخت باتری ها اعلام شد.همچنین آژانس ایمنی مصرف کننده آمریکا  ادعا می کند که باتری ها به نسبت جایی که قرار می گرفتند بزرگ بوده و داغ شدن بیش از حد موجب انفجار شده است.برخی نیز نبود مواد با کیفیت سازنده در برخی باتری ها که توسط کمپانی چینی ساخته شده را علت انفجار می دانند.در این میان تعویض گلگسی نوت ۷ با گوشی galaxy note7  و همچنین صبر برای آمدن سری جدید سامسونگ نوت۷ با باتری سالم و اصطلاح باتری سبز از اقدامات بعدی سامسونگ برای جبران خسارات وارده برای کاربران بود! ما این پایان ماجرا نبود و با وجود باتری به اصطلاح سالم،خبرهای انفجار و اگر یک جنجال رسانه ای نباشد حتی خبر فوت نیز به گوش رسید!!!! 

تصمیم آینده کمپانی سامسونگ برای جبران

این غول کره ای با قبول شکست در عرضه این محصول و پس از ضرر چند میلیارد دلاری، سرجای خود نمی شیند و همچنان با قدرت بیشتر ادامه خواهد داد.سامسونگ اعلام کرده تمرکز و توجه خود را بر روی محصول پرفروش galaxy s7  و همچنین پرچمدار آینده خود galaxy s8 خواهد گذاشت! پست گلگسی اس ۸ سامسونگ در راه!!! را بخوانید.

 با همیاب۲۴ جدیدترین اخبار و تکنولوژی های روز دنیا را دنبال کنید…

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی