همیاب 24

همیاب24 اولین و بزرگترین سامانه ثبت و جستجوی کالای دیجیتال گم شده و سرقتی

همیاب24 اولین و بزرگترین سامانه ثبت و جستجوی کالای دیجیتال گم شده و سرقتی

سامانه همیاب 24 نخستین وگسترده ترین بستر اطلاع رسانی انواع کالاهای دیجیتال گم شده و پیدا شده و بررسی رایگان دقت و صحت خرید کالای دیجیتال در ایران است، که با هدف ارائه خدمات متمایز و ایجاد حس امن در خرید کالاهای دیجیتال در اردیبهشت ماه 1394 فعالیت خود را آغاز کرد. «اطلاع رسانی سریع و همگانی» ، «کاهش هزینه و گستردگی جغرافیایی اطلاع رسانی» ، «بررسی دقیق خرید کالای دیجیتال » و «کاهش تاثیرات اجتماعی خرید کالاهای دیجیتال شبه دار » چهار اصل اولیه است که سامانه همیاب 24 از نخستین روز تاسیس سعی کرده است به آن پایبند باشد.

ایجاد بستر مناسب تحت وب از طریق وب سایت همیاب 24 ،اطلاع رسانی گم شدن کالا را در کمترین زمان با حداقل هزینه ، در گستره جغرافیایی وسیع و به تعداد زیادی از مخاطبان( از جمله واحد های صنفی و عموم مردم) در 24 ساعت شبانه روز امکان پذیر می سازد. در صورتی که در روشهای سنتی نیاز به صرف وقت و هزینه بالا می باشد و نیز اطلاع رسانی به صورت منطقه ای و محدود است.

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیوندهای روزانه
ليست وبلاگهای به روز شده

گوگل در ۴ اکتبر امسال که طی مراسمی در سان فرانسیسکو از دو گوشی Pixel و Pixel XL رونمایی کرد.هرچند که بیشتر اطلاعات این گوشی قبلتر به بیرون درز کرده بود و غافلگیری چندانی برای مشتریانش نداشت،اما این گوشی با تمام امکانات عالیش عیب های بزرگی هم دارد که در ادامه به بررسی آن ها میپردازیم،هرچند گفته شده این گوشی در ایران عرضه نخواهد شد:

این گوشی که با برند پیکسل قرار است عرضه شوند هیچ اثری از علامت تجاری تولید کننده که شرکت htc میباشد را ندارند تنها نام گوگل بر روی بدنه آن قابل مشاهده است. داره صفحه نمایش ۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰P ، رم این گوشی ۴گیگ بوده و دوربینش ۱۲مگاپیکسل، این گوشی همچنین از جدیدترین تراشه شرکت کوالکام یعنی اسنپ‌ دراگون ۸۲۱ نیز استقاده میکند.به علاوه باتری‌هایی با ظرفیت بالا دارد.

اما چیزی که مشتریان گوگل را غافلگیر کرد چندین نقص این گوشی ها بود :

۱- عدم وجود لرزشگیر اپتیکال تصویر

03204ec2-ca7c-491c-bd99-bedd504439a8
این قابلیت امکان ثبت تصاویر با نوردهی طولانی مدت را با کمترین افت کیفیت بدون استفاده از سه‌پایه به عکاس می‌داد. به طور خلاصه نحوه‌ی کار لرزش گیر اپتیکال به این شکل است که المان‌های لنز بر خلاف حرکت و لرزش دست عکاس حرکت می‌کنند تا تصاویر تاری کمتری داشته باشند.


۲- عدم بهره مندی از شارژ بی‌سیم

nexus-4-wireless-charger
این گوشی ها برخلاف گوشی های هوشمند امکان شارژ ارز طریق شارژهای هوشمند وایرلسی را دارا نیستند.


۳- عدم مقاومت در برابر آب

اولین بار شرکت سونی بود که توانستند چالش ساخت گوشی های ضد آب را راه بیاندازد و حتی اپل نیز که به سختی و ارامی تغیر جهت نگرش میدهد نیز امروزه گوشی های هوشمند ضد آب میسازد اما متاسفانه گوشی گوگل حتی دربرابر پاشیده شدن آب نیز مقاوم نمی باشد.


۴- فاقد بلندگوهای استریو

نبود بلندگوهای استریو اگرچه نقض بزرگی نیست ولی با توجه به قیمت این گوشی انتظار چنین امکانی دور از تصور نبود!


۵- حاشیه‌های باریک‌تر

thumbnail_185_86p98e_11
اگر به طراحی های گوشی های اپل دقت داشته باشید حاشیه انتهای گوشی به علت داشتن حسگر اثر انگشت و دکمه هوم باید فضایی از بدنه را اشغال کند اما حاشیه انتهایی اضافی این گوشی بدون داشتن دکمه یا امکان خاصی از نکات عجیب این گوشی است! شاید نبود این فضاها به زیبایی بیشتر آن کمک میکرد!!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۲۵
رویا متذکری

google pixel

گوگل پیکسل

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی