همیاب 24

همیاب24 اولین و بزرگترین سامانه ثبت و جستجوی کالای دیجیتال گم شده و سرقتی

همیاب24 اولین و بزرگترین سامانه ثبت و جستجوی کالای دیجیتال گم شده و سرقتی

سامانه همیاب 24 نخستین وگسترده ترین بستر اطلاع رسانی انواع کالاهای دیجیتال گم شده و پیدا شده و بررسی رایگان دقت و صحت خرید کالای دیجیتال در ایران است، که با هدف ارائه خدمات متمایز و ایجاد حس امن در خرید کالاهای دیجیتال در اردیبهشت ماه 1394 فعالیت خود را آغاز کرد. «اطلاع رسانی سریع و همگانی» ، «کاهش هزینه و گستردگی جغرافیایی اطلاع رسانی» ، «بررسی دقیق خرید کالای دیجیتال » و «کاهش تاثیرات اجتماعی خرید کالاهای دیجیتال شبه دار » چهار اصل اولیه است که سامانه همیاب 24 از نخستین روز تاسیس سعی کرده است به آن پایبند باشد.

ایجاد بستر مناسب تحت وب از طریق وب سایت همیاب 24 ،اطلاع رسانی گم شدن کالا را در کمترین زمان با حداقل هزینه ، در گستره جغرافیایی وسیع و به تعداد زیادی از مخاطبان( از جمله واحد های صنفی و عموم مردم) در 24 ساعت شبانه روز امکان پذیر می سازد. در صورتی که در روشهای سنتی نیاز به صرف وقت و هزینه بالا می باشد و نیز اطلاع رسانی به صورت منطقه ای و محدود است.

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیوندهای روزانه
ليست وبلاگهای به روز شده

ممنوعیت گلگسی نوت۷ این بار در ایران!

سه شنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۵، ۰۸:۰۰ ق.ظ

کابوس انفجار گلگسی نوت ۷ هنوز تمامی ندارد! کابوسی که این روزها شرکت کره ای را برای حضور موفق در بازار کمی سست کرده است. با اتفاقات اخیر و ناکامی های پی در پی گلگسی نوت۷  در پی آتش سوزی های فراوان دستگاه نوت ۷، شرکت سامسونگ حتی برای جبران خسارات اقدامات بسیاری کرد.از جمله تعویض خریداران  گوشی نوت۷ با گلگسی اس ۷ و یا انتظار برای آمدن سری جدید نوت ۷ که کمپانی سامسونگ تضمین کرده مشکل باتری های آن را حل کرده است.(پست گلگسی نوت ۷ و حاشیه های آن! در صورت دلخواه خوانده شود.)

سامسونگ سری جدید فبلت نوت۷ را که مدعی بود مشکل باتری های آن را حل کرده، روانه بازار کرد.برای تمایز میان نوت ۷ سالم و معیوب اصطلاح باتری سبز را بیان کرد.رنگ آیکن باتری در گوشه سمت راست بالای گوشی به رنگ سبز در آمد.اما این پایان شکست نوت ۷ نبود.با همیاب۲۴ همراه باشید:

آتش سوزی دستگاه سالم نوت۷ در خطوط هواپیمایی آمریکا:

صاحب فبلت نوت۷، برایان گرین به خبرگزاری های آمریکا اعلام کرد: در حالیکه گوشی نوت ۷ من در حال خاموش شدن بود در جیبم قرا دادم و سوار هواپیما شدم.اما هنوز چند ثانیه ای از حضورم از هواپیما نگذشته بود که صدایی به همراه دود از لباسم خارج شد و من به سرعت دستگاه را از جیبم به بیرون پرت کردم.این پرواز با بروز این اتفاق به سرعت کنسل شد در حالیکه دو ردیف جلو از هواپیما را دود احاطه کرده بود.این در حالیست که صاحب نوت ۷ ادعا کرده است که گوشی دارای علامت باتری سبز بوده است!!!

ممنوعیت حمل دستگاه روشن نوت ۷ این بار در خطوط هواپیمایی ایران:

به دنبال انتشار اخبار پیاپی راجع به آتش سوزی های مکرر نوت ۷، خطوط هواپیمایی قشم ایران حمل این گوشی در جامه دان و چمدان ها را ممنوع اعلام کرده است.دارندگان نوت ۷ بایستی برای حفظ امنیت خود و دیگران،از لحظه ورود تا ترک هواپیما دستگاه تلفن خود را خاموش نگه دارند.

در تصویر زیر نامه شرکت هواپیمایی قشم را مشاهده می کنید:

نوت7 در ایران


با کابوس های بی پایان آتش گرفتن نوت۷ شاید باید سامسونگ تولید و انتشار این سری از گوشی هایش را متوقف کند…

با همیاب۲۴ جدیدترین اخبار و تکنولوژی های روز دنیا را دنبال کنید!!!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۲۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی