همیاب 24

همیاب24 اولین و بزرگترین سامانه ثبت و جستجوی کالای دیجیتال گم شده و سرقتی

همیاب24 اولین و بزرگترین سامانه ثبت و جستجوی کالای دیجیتال گم شده و سرقتی

سامانه همیاب 24 نخستین وگسترده ترین بستر اطلاع رسانی انواع کالاهای دیجیتال گم شده و پیدا شده و بررسی رایگان دقت و صحت خرید کالای دیجیتال در ایران است، که با هدف ارائه خدمات متمایز و ایجاد حس امن در خرید کالاهای دیجیتال در اردیبهشت ماه 1394 فعالیت خود را آغاز کرد. «اطلاع رسانی سریع و همگانی» ، «کاهش هزینه و گستردگی جغرافیایی اطلاع رسانی» ، «بررسی دقیق خرید کالای دیجیتال » و «کاهش تاثیرات اجتماعی خرید کالاهای دیجیتال شبه دار » چهار اصل اولیه است که سامانه همیاب 24 از نخستین روز تاسیس سعی کرده است به آن پایبند باشد.

ایجاد بستر مناسب تحت وب از طریق وب سایت همیاب 24 ،اطلاع رسانی گم شدن کالا را در کمترین زمان با حداقل هزینه ، در گستره جغرافیایی وسیع و به تعداد زیادی از مخاطبان( از جمله واحد های صنفی و عموم مردم) در 24 ساعت شبانه روز امکان پذیر می سازد. در صورتی که در روشهای سنتی نیاز به صرف وقت و هزینه بالا می باشد و نیز اطلاع رسانی به صورت منطقه ای و محدود است.

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیوندهای روزانه
ليست وبلاگهای به روز شده

بازی های جذاب با تلگرام جدید !

چهارشنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۵، ۰۳:۰۰ ب.ظ

«مهم نیست چه تعداد سرویس پیام‌ رسانی وجود دارد، مهم این است که همه آن‌ها کارایی ندارند.»

این جمله سازنده تلگرام به نام پاول دورف می باشد که به همراه برادرش در سال ۲۰۱۳ شروع به ساخت تلگرام کرد.درحالی که نرم افزارهای پیام رسان بسیاری وجود داشتند و کماکان نیز هستند.اما تلگرام پس از گذشت اندکی نرم افزار محبوبی میان کاربران دنیا شد. تا جایی که استفاده از این نرم افزار  بخش جدایی ناپذیر از زندگی و کار افراد شده است.این بار نسخه جدید  ۳٫۱۳ تلگرام با امکان بازی های جذاب برای کاربران به روزرسانی شده است.با همیاب۲۴ همراه باشید!

 انجام بازی در نسخه جدید تلگرام

games with new telegram

در به روزرسانی نرم افزار تلگرام که در تاریخ ۳ اکتبر صورت گرفت علاوه بر بهبود و اضافه شدن امکانات ریزتر بخش بازی را می توان در کنار استفاده از تلگرام تجربه کرد.با کمک ربات مخصوص تلگرام در این نسخه از تلگرام قادر به انجام بازی های جذاب خواهیم بود.با ویژگی های زیر:

  • بازی ها از یک وب سایت جداگانه بارگذاری می شوند،به طوری که باعث افزایش حجم تلگرام شما نخواهند شد.
  • بیش از ۲۰ بازی در حال حاضر در دسترس برای بازی وجود دارد.
  •  می توان انفرادی و یا با دوستان از انجام بازی لذت برد.
  •  بازی ها در صورت نیاز دارای کنترل های مجازی سازی می باشند.

هم چنین بخشی به تلگرام اضافه شده است که مجموعه ای از استیکرهای جدید را به شما معرفی می کند و به راحتی می توانید دانلود کنید!

هم چنین بخشی که می توانید به عنوان چک نویس و یادداشت ها برای خود داشته باشید.به قسمت تنظیمات بروید و آیکون ابر مانند را انتخاب کنید. با عنوان:chat your self


با کمک ربات gamebot@  به سادگی می توانید انواع بازی ها را مشاهده و بازی کنید.قطعا روز به روز به امکانات و تنوع این بازی ها افزوده خواهد شد.هم اکنون این نرم افزار در google play بیش از ۱۰۰ میلیون تعداد نصب داشته است.برای دریافت نسخه جدید تلگرام از طریق لینک زیر آن را دانلود کنید و از انجام بازی های جذاب در کنار دوستان لذت ببرید!

google play


 با همیاب۲۴ جدیدترین اخبار و فناوری های روز دنیا رو دنیال کنید!

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی