همیاب 24

همیاب24 اولین و بزرگترین سامانه ثبت و جستجوی کالای دیجیتال گم شده و سرقتی

همیاب24 اولین و بزرگترین سامانه ثبت و جستجوی کالای دیجیتال گم شده و سرقتی

سامانه همیاب 24 نخستین وگسترده ترین بستر اطلاع رسانی انواع کالاهای دیجیتال گم شده و پیدا شده و بررسی رایگان دقت و صحت خرید کالای دیجیتال در ایران است، که با هدف ارائه خدمات متمایز و ایجاد حس امن در خرید کالاهای دیجیتال در اردیبهشت ماه 1394 فعالیت خود را آغاز کرد. «اطلاع رسانی سریع و همگانی» ، «کاهش هزینه و گستردگی جغرافیایی اطلاع رسانی» ، «بررسی دقیق خرید کالای دیجیتال » و «کاهش تاثیرات اجتماعی خرید کالاهای دیجیتال شبه دار » چهار اصل اولیه است که سامانه همیاب 24 از نخستین روز تاسیس سعی کرده است به آن پایبند باشد.

ایجاد بستر مناسب تحت وب از طریق وب سایت همیاب 24 ،اطلاع رسانی گم شدن کالا را در کمترین زمان با حداقل هزینه ، در گستره جغرافیایی وسیع و به تعداد زیادی از مخاطبان( از جمله واحد های صنفی و عموم مردم) در 24 ساعت شبانه روز امکان پذیر می سازد. در صورتی که در روشهای سنتی نیاز به صرف وقت و هزینه بالا می باشد و نیز اطلاع رسانی به صورت منطقه ای و محدود است.

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیوندهای روزانه
ليست وبلاگهای به روز شده

تولدت مبارک گوگل !

سه شنبه, ۶ مهر ۱۳۹۵، ۰۹:۵۸ ب.ظ

( happy birthday google )

 موتور جستجوی گوگل  در ۱۸ سالگی به سن قانونی رسید!!! وقتی اسم گوگل می آید ناخودآگاه یاد موتور جستجوی گوگل میفتیم.تحولی عظیم در بستر اینترنت که به زودی جای خود را میان کاربران دنیا باز کرد و امروزه بخش جدایی ناپذیر از زندگی افراد در سراسر دنیا شده است. در هر سن و زمینه کاری که باشید با مطرح شدن سوالی در ذهن سریع وارد صفحه اصلی گوگل می شوید و جستجوی خود را آغاز می کنید.

گوگل در سال ۱۹۹۸ در تاریخ ۴ سپتامبر توسط لری پیج و سرگئی برین دو  دانشجوی دکترای دانشگاه استنفورد بوجود آمد.هرچند که پروژه تحقیقاتی آن دو سال پیش آغاز شده بود.در سال ۲۰۱۳ رایان گرمیک مدیر بخش گوگل دودل (یا همان لوگوهای گوگل) در پستی نوشت: “تولد گوگل کی است؟ من مطمئن نیستم که حتی خودمان هم بدانیم!درواقع مدیران شرکت گوگل نیز در مورد تاریخ دقیق تولد گوگل به تفاهم قطعی نرسیدند!چون از ایده تا اجرا تاریخ های متفاوتی وجو دارد.با این حال امسال یعنی سال ۲۰۱۶ بر روی تاریخ ۲۷ سپتامبر به توافق رسیدند و جشن ۱۸ سالگی گوگل را معرفی کنند.جالب است که پیش از آن در تاریخ های ۷، ۸ و ۲۶ سپتامبر نیز اخباری مبنی بر تولد گوگل از سوی کمپانی منتشر شده  و جشن تولد گرفته شده است!

۲۷ سپتامبر لوگوی گوگل به شکل زیر تغییر کرد و انیمیشین جذابی نیز پخش شد که حرف G به معنای گوگل سایر حروف و تزئینات را ایجاد می کند!

تولد گوگل

امروزه خدمات گوگل از یک موتور جستجو ساده فراتر رفته است و در زمینه نرم افزار و سخت افزار وارد بازار جهانی شده است.از ساخت سیستم عامل اندروید در سال ۲۰۰۷ گرفته شده تا مرورگر کروم، گوشی های هوشمند nexus و اخیرا گوشی google pixel،خدمات جیمیل برای پیام رسانی،ساعت های هوشمند، اخیرا تولید مودم های Wi-Fi و سرویس های تبلیغاتی گوگل که بخش عظیم سرمایه گوگل را تشکیل می دهد همه و همه بخش کوچکی از خدمات و توانایی های گوگل به سرتاسر دنیا می باشد!


در بلاگ همیاب۲۴ با دنبال کردن جدیدترین اخبار روز دنیا و تکنولوژی های نوین همیشه به روز باشید!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۰۶
رویا متذکری

google

تولد گوگل

گوگل

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی