همیاب 24

همیاب24 اولین و بزرگترین سامانه ثبت و جستجوی کالای دیجیتال گم شده و سرقتی

همیاب24 اولین و بزرگترین سامانه ثبت و جستجوی کالای دیجیتال گم شده و سرقتی

سامانه همیاب 24 نخستین وگسترده ترین بستر اطلاع رسانی انواع کالاهای دیجیتال گم شده و پیدا شده و بررسی رایگان دقت و صحت خرید کالای دیجیتال در ایران است، که با هدف ارائه خدمات متمایز و ایجاد حس امن در خرید کالاهای دیجیتال در اردیبهشت ماه 1394 فعالیت خود را آغاز کرد. «اطلاع رسانی سریع و همگانی» ، «کاهش هزینه و گستردگی جغرافیایی اطلاع رسانی» ، «بررسی دقیق خرید کالای دیجیتال » و «کاهش تاثیرات اجتماعی خرید کالاهای دیجیتال شبه دار » چهار اصل اولیه است که سامانه همیاب 24 از نخستین روز تاسیس سعی کرده است به آن پایبند باشد.

ایجاد بستر مناسب تحت وب از طریق وب سایت همیاب 24 ،اطلاع رسانی گم شدن کالا را در کمترین زمان با حداقل هزینه ، در گستره جغرافیایی وسیع و به تعداد زیادی از مخاطبان( از جمله واحد های صنفی و عموم مردم) در 24 ساعت شبانه روز امکان پذیر می سازد. در صورتی که در روشهای سنتی نیاز به صرف وقت و هزینه بالا می باشد و نیز اطلاع رسانی به صورت منطقه ای و محدود است.

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیوندهای روزانه
ليست وبلاگهای به روز شده

آیا google Allo امن است؟

يكشنبه, ۴ مهر ۱۳۹۵، ۰۹:۴۵ ق.ظ


وقتی اسم گوگل شنیده می شود ناخودآگاه یاد موتور سرچ گوگل میفتیم.اما امروزه گوگل تنها یک ماشین جستجو برای کارهای روزمره و تحقیقات شما نیست.کمپانی گوگل وارد بخش سخت افزارها و نرم افزارهای هوشمند شده است و در بازار رقابت می کند.در پستبرنامه گوگل الو Google Allo یک پیام رسان هوشمند با جدیدترین نرم افزار ساخت شرکت گوگل و ویژگی های منحصربفرد آن آشنا شدیم.این نرم افزار پیام رسان در رقابت با WhatsApp و facebook manager و تلگرام آغاز به کار کرده است و طی بررسی های  صورت گرفته در سه روز اخیر بیشاز یک میلیون برنامه از آن نصب شده است.

همانطور که می دانیم  گوگل از موتور جستجوی خود در جهت جمع آوری اطلاعات عام و خصوصی از کاربران استفاده می کرد و از نکات مثبت این کار  می توان به بهبود یافتن الگوریتم های جستجوی گوگل اشاره کرد.سرور های گوگل محل ذخیره تصاویر و داده های کاربران در سراسر دنیا می باشد و گوگل با کمک اطلاعات سرورهای خود می تواند به حریم خصوصی افراد هم نفوذ کند و امنیت کاربران به خطر بیندازد.در چند روز اخیر گوگل با نرم افزاری به خلوت کاربران وارد شده است که می تواند تمامی پیام های خصوصی و اطلاعات آنها را جمع آوری کند و این یعنی با یک تیر دو نشان زدن!حال سوالی برای کاربران پیش می آید:آیا از نرم افزار google allo استفاده کنیم؟آیا حریم خصوصی ما خفط می شود؟

 از Google allo  استفاده نکنید!!!

security in google allo

این جمله ای است که ادوارد اسنودن افشاگر جاسوسی‌های آژانس امنیت ملی آمریکا به صراحت اعلام کرده است.در توضیحات گوگل آمده است که پیام رسانی در گوگل الو می تواند بصورت رمزنگاری شده باشد ولی چیزی که در واقعیت است این نیست و حفظ حریم خصوصی افراد می تواند به خطر بیفتد.اما بررسی های اخیر نشان می دهد که در سه روز اخیر جذب کاربران برای دانلود این نرم افزار بصورت افزایشی بوده و در google play از پنج ستاره میانگین ۴٫۲ ستاره کسب کرده است و در App Store از پنج ستاره ۳٫۵ ستاره را بدست آورده است.

این که گوگل با به کار آوردن google allo سعی در جمع آوری اطلاعات بیشتر با استفاده از ربات هوشمند نرم افزار خود دارد و به حریم خصوصی افراد نفوذ پیدا می کند،امری غیرقابل انکار است و جملات افشاگر جاسوسی امریکا هم می تواند این امر را تصدیق کند!اما با این وجود کماکان این برنامه در بین کاربران توزیع می شود!!!!!

با همیاب۲۴ به روز باشید!!

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی