همیاب 24

همیاب24 اولین و بزرگترین سامانه ثبت و جستجوی کالای دیجیتال گم شده و سرقتی

همیاب24 اولین و بزرگترین سامانه ثبت و جستجوی کالای دیجیتال گم شده و سرقتی

سامانه همیاب 24 نخستین وگسترده ترین بستر اطلاع رسانی انواع کالاهای دیجیتال گم شده و پیدا شده و بررسی رایگان دقت و صحت خرید کالای دیجیتال در ایران است، که با هدف ارائه خدمات متمایز و ایجاد حس امن در خرید کالاهای دیجیتال در اردیبهشت ماه 1394 فعالیت خود را آغاز کرد. «اطلاع رسانی سریع و همگانی» ، «کاهش هزینه و گستردگی جغرافیایی اطلاع رسانی» ، «بررسی دقیق خرید کالای دیجیتال » و «کاهش تاثیرات اجتماعی خرید کالاهای دیجیتال شبه دار » چهار اصل اولیه است که سامانه همیاب 24 از نخستین روز تاسیس سعی کرده است به آن پایبند باشد.

ایجاد بستر مناسب تحت وب از طریق وب سایت همیاب 24 ،اطلاع رسانی گم شدن کالا را در کمترین زمان با حداقل هزینه ، در گستره جغرافیایی وسیع و به تعداد زیادی از مخاطبان( از جمله واحد های صنفی و عموم مردم) در 24 ساعت شبانه روز امکان پذیر می سازد. در صورتی که در روشهای سنتی نیاز به صرف وقت و هزینه بالا می باشد و نیز اطلاع رسانی به صورت منطقه ای و محدود است.

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیوندهای روزانه
ليست وبلاگهای به روز شده

نظارت فرزندان با ردیاب

پنجشنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۵، ۰۸:۵۵ ق.ظ


امروز می خواهیم شما را با ردیاب هایی آشنا کنیم تا والدین بتوانند  به کمک آنها فرزندان خود را ردیابی کنند.به لطف پیشرفت در تکنولوژی GPS ردیابی کودکان با کمک مچ بند،ساعت های جذاب  و دستگاه های قابل حمل کوچک به امری ساده و مفید تبدیل شده است.

ساعت های هوشمند برای ردیابی:

با کمک سیستم GPS  تعبیه شده در این ساعت های هوشمند شما می توانید موقعیت دقیق فرزند خود را از طریق نرم افزاری که در گوشی های هوشمندتان نصب می شود ردیابی کنید.همچنین از امکانات جالب برخی از این ساعت های هوشمند اتصال به تلفن همراه است که فرزند می تواند در مواقع ضروری به شماره های از پیش تعیین شده،تماس فوری برقرار کند.

در ادامه چندنمونه را به شما معرفی خواهیم کرد.با همیاب ۲۴ همراه باشید!!!!


ردیاب برای کودکانفیلیپ ۲

همراه با فناوری GPS، GSM و Wi-Fi می باشد و به عنوان یک دستگاه ردیابی والدین قادر خواهند بود تا موقعیت مکانی کودک خود را ردیابی کنند.این ساعت هوشمند سازگار با سیستم عامل androidو ios می باشد .


trackerLineable

یکی از گزینه های مقرون به صرفه با قیمت فقط ۱۰ دلار می باشد. ضد گرد و غبار و مقاوم  بودن در برابر آب به علاوه دارای عمر باتری طولانی بدون نیز به شارژ مجدد از ویژگی های جذاب این ردیاب می باشد.


ردیابی

My Buddy Tag

 از فناوری بلوتوث به جای GPS استفاده می کند.ضد آب است و همانطور که در عکس می بینید در انواع رنگ ها موجود است.تا فاصله ۸۰-۱۲۰ فوت خارج از منزل را ردیابی می کند.


دستگاه ردیاب جیبی

Amber Alert

در مورد آخر به شما دستگاه ردیاب را معرفی می کنیم.این دستگاه کوچک جیبی دارای فناوری GPS فقط ۷CM می باشد.باتری لیتیوم آن تا ۴۰ ساعت با یک بار شارژ کارایی دارد.این دستگاه در جیب کودک قرار می گیرد و والدین با کمک مرورگر  و یا نرم افزار تلفن همراه، کودک خود را ردیابی می کنند.همچنین با هر دوسیستم عامل Android و ios سازگاری دارد.به هنگام دور شدن از فاصله ۵۰۰ فوت تا منزل به والدین هشدار می دهد.


دوستان عزیز همیاب۲۴ امیدواریم از این مطلب لذت برده باشید.درصورت داشتن هرگونه سوال و پیشنهاد در قسمت دیدگاه ها منتظر نظرات شما خوهیم بود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی