همیاب 24

همیاب24 اولین و بزرگترین سامانه ثبت و جستجوی کالای دیجیتال گم شده و سرقتی

همیاب24 اولین و بزرگترین سامانه ثبت و جستجوی کالای دیجیتال گم شده و سرقتی

سامانه همیاب 24 نخستین وگسترده ترین بستر اطلاع رسانی انواع کالاهای دیجیتال گم شده و پیدا شده و بررسی رایگان دقت و صحت خرید کالای دیجیتال در ایران است، که با هدف ارائه خدمات متمایز و ایجاد حس امن در خرید کالاهای دیجیتال در اردیبهشت ماه 1394 فعالیت خود را آغاز کرد. «اطلاع رسانی سریع و همگانی» ، «کاهش هزینه و گستردگی جغرافیایی اطلاع رسانی» ، «بررسی دقیق خرید کالای دیجیتال » و «کاهش تاثیرات اجتماعی خرید کالاهای دیجیتال شبه دار » چهار اصل اولیه است که سامانه همیاب 24 از نخستین روز تاسیس سعی کرده است به آن پایبند باشد.

ایجاد بستر مناسب تحت وب از طریق وب سایت همیاب 24 ،اطلاع رسانی گم شدن کالا را در کمترین زمان با حداقل هزینه ، در گستره جغرافیایی وسیع و به تعداد زیادی از مخاطبان( از جمله واحد های صنفی و عموم مردم) در 24 ساعت شبانه روز امکان پذیر می سازد. در صورتی که در روشهای سنتی نیاز به صرف وقت و هزینه بالا می باشد و نیز اطلاع رسانی به صورت منطقه ای و محدود است.

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیوندهای روزانه
ليست وبلاگهای به روز شده

استعلام گوشی قاچاق

پنجشنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۵، ۰۸:۵۵ ق.ظ

گوشی هوشمند من اصل است یا قاچاق؟؟؟؟

با توجه به نطارتی که گمرک و مرزبانی بر مرزهای کشور دارد،اما همچنان سودجویان کالای قاچاق با تمهیدات خود روزانه کالای قاچاق بسیاری را وارد کشور می کنند.در این میان بازار گوشی های قاچاق با توجه به سودی که برای وارد کنندگان گوشی قاچاق دارد،بخش عمده بازار قاچاق را از آن خود کرده است.یکی از دغدغه های صاحبان گوشی همراه این است که آیا به ازای پرداخت هزینه برای خرید گوشی همراه،کالایی که تحویل می گیرند اصل است یا کالای قاچاق ؟؟؟؟کالایی که با داشتن ظاهری شبیه جنس دلخواه،اما از کیفیت خوبی برخوردار نیست.

گمرگ ایران با راه اندازی سامانه استعلام گوشی قاچاق وارد عمل شد تا مانع سودجویی های جنس قاچاق شود.این طرح یکی از مقدمات طرح رجیستری گوشی های تلفن همراه می باشد و هنوز در ایران راه اندازی نشده است.به زودی هموطنان عزیز با ارسال شماره سریال IMEI گوشی های هوشمند خود به شماره پیامک ۳۰۰۰۸۸۸۷ می توانند از مشخصات گوشی خود استعلام بگیرند تا از قاچاق بودن یا نبودن گوشی همراه خود اطمینان حاصل کنند.(شماره سریال کالا چیست؟IMEI چیست و چه کاربردی دارد؟)

 توجه کنید که این طرح هنوز به طور رسمی در ایران آغاز نشده است.دراین میان مواظب موبایل فروشی هایی که گوشی خود را به دلیل قاچاق نبودن گران می فروشند،باشید!البته نسخه‌ای از این سامانه بر روی وب‌سایت گمرک قرار گرفته است.هموطنان عزیز برای دریافت استعلام گوشی قاچاق می‌توانند به نشانی epl.irica.ir مراجعه کنند.


برای استعلام گوشی سرقتی از کدام سامانه کمک بگیریم؟؟؟

سامانه همیاب۲۴ برای اولین بار در ایران با فراهم کردن بستری مناسب به کمک خریداران گوشی همراه و صاحبان موبایل فروشی ها آمده است !هموطنان عزیز با کمک استعلام گوشی سرقتی  که کاملا رایگان می باشد،خریدی امن را تجربه خواهند کرد.

همچنین با بیمه کالای نو  و با درج اطلاعات گوشی خود مانع فروش گوشی توسط دزدان به موبایل فروشی ها شوید.موبایل فروشی ها با استعلام کالای سرقتی در یافتن دزد تلفن همراه شما به شما کمک خواهند کرد!

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی