همیاب 24

همیاب24 اولین و بزرگترین سامانه ثبت و جستجوی کالای دیجیتال گم شده و سرقتی

همیاب24 اولین و بزرگترین سامانه ثبت و جستجوی کالای دیجیتال گم شده و سرقتی

سامانه همیاب 24 نخستین وگسترده ترین بستر اطلاع رسانی انواع کالاهای دیجیتال گم شده و پیدا شده و بررسی رایگان دقت و صحت خرید کالای دیجیتال در ایران است، که با هدف ارائه خدمات متمایز و ایجاد حس امن در خرید کالاهای دیجیتال در اردیبهشت ماه 1394 فعالیت خود را آغاز کرد. «اطلاع رسانی سریع و همگانی» ، «کاهش هزینه و گستردگی جغرافیایی اطلاع رسانی» ، «بررسی دقیق خرید کالای دیجیتال » و «کاهش تاثیرات اجتماعی خرید کالاهای دیجیتال شبه دار » چهار اصل اولیه است که سامانه همیاب 24 از نخستین روز تاسیس سعی کرده است به آن پایبند باشد.

ایجاد بستر مناسب تحت وب از طریق وب سایت همیاب 24 ،اطلاع رسانی گم شدن کالا را در کمترین زمان با حداقل هزینه ، در گستره جغرافیایی وسیع و به تعداد زیادی از مخاطبان( از جمله واحد های صنفی و عموم مردم) در 24 ساعت شبانه روز امکان پذیر می سازد. در صورتی که در روشهای سنتی نیاز به صرف وقت و هزینه بالا می باشد و نیز اطلاع رسانی به صورت منطقه ای و محدود است.

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیوندهای روزانه
ليست وبلاگهای به روز شده
 همیاب 24 اولین سامانه استعلام و اطلاع رسانی  کالا های ( سرقتی):ردیابی موبایل،ردیابی لپ تاپ، موبایل پیدا شده،لپ تاپ گم شده،تبلت گمشده












اولین سوالی که معمولا بعد از مراجعه به بازار و مشاهده انبوه فروشگاه‌ها و تلفن‌ها به ذهن اکثر ما می‌رسد این است که به چه دستگاهی تقلبی می‌گویند و هنگام خرید یک وسیله هوشمند باید به چه نکاتی توجه کرد؟
به گزارش گروه فناوری مشرق، در این گزارش با انواع دستگاه‌های تقلبی (Fake) و انواع کلاه‌برداری‌های موجود در بازار تلفن همراه و چگونگی تشخیص آنها آشنا خواهید شد تا احتمال از دست دادن مقدار قابل توجهی از سرمایه شما، با اقدامات متقلبانه برخی فروشندگان یا واردکنندگان در بازار کشورمان، به حداقل برسد.

کلاه‌برداری‌های حوزه خرید و فروش تلفن‌همراه را می‌توان در چهار بخش طبقه بندی کرد.
فروش دستگاه‌های کپی و های کپی به جای اصلی

ادامه مطلب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی