همیاب 24

همیاب24 اولین و بزرگترین سامانه ثبت و جستجوی کالای دیجیتال گم شده و سرقتی

همیاب24 اولین و بزرگترین سامانه ثبت و جستجوی کالای دیجیتال گم شده و سرقتی

سامانه همیاب 24 نخستین وگسترده ترین بستر اطلاع رسانی انواع کالاهای دیجیتال گم شده و پیدا شده و بررسی رایگان دقت و صحت خرید کالای دیجیتال در ایران است، که با هدف ارائه خدمات متمایز و ایجاد حس امن در خرید کالاهای دیجیتال در اردیبهشت ماه 1394 فعالیت خود را آغاز کرد. «اطلاع رسانی سریع و همگانی» ، «کاهش هزینه و گستردگی جغرافیایی اطلاع رسانی» ، «بررسی دقیق خرید کالای دیجیتال » و «کاهش تاثیرات اجتماعی خرید کالاهای دیجیتال شبه دار » چهار اصل اولیه است که سامانه همیاب 24 از نخستین روز تاسیس سعی کرده است به آن پایبند باشد.

ایجاد بستر مناسب تحت وب از طریق وب سایت همیاب 24 ،اطلاع رسانی گم شدن کالا را در کمترین زمان با حداقل هزینه ، در گستره جغرافیایی وسیع و به تعداد زیادی از مخاطبان( از جمله واحد های صنفی و عموم مردم) در 24 ساعت شبانه روز امکان پذیر می سازد. در صورتی که در روشهای سنتی نیاز به صرف وقت و هزینه بالا می باشد و نیز اطلاع رسانی به صورت منطقه ای و محدود است.

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیوندهای روزانه
ليست وبلاگهای به روز شده

گوشی های سرقتی به کجا می روند؟

سه شنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۰۹ ب.ظ
 همیاب 24 اولین سامانه استعلام و اطلاع رسانی  کالا های ( سرقتی):ردیابی موبایل،ردیابی لپ تاپ، موبایل پیدا شده،لپ تاپ گم شده،تبلت گمشده













سرقت گوشی تلفن همراه موضوع یا بهتر بگوییم معضلی است که مدت‌ها است کاربران این وسیله پرکاربرد ارتباطی با آن مواجهند. 

موضوعی که در پی رشد قیمت‌ها در بازار گوشی موبایل و همچنین افزایش کاربری گوشی‌های هوشمند گران‌قیمت بیش از پیش شاهد آن هستیم.  جالب اینجا است که با وجود رشد این پدیده ناهنجار نه‌تنها تاکنون راهکار یا حتی اقدامات امنیتی خاصی برای کاهش این اتفاق ارائه نشده است، بلکه شیوه‌های ردیابی و پیگیری این گوشی‌ها در حدی سطحی و غیرکارآمد و پروسه این پیگیری برای مالباخته در حدی طولانی و زمان‌بر است که بیشتر مالباختگان ترجیح می‌دهند درگیر این پروسه طولانی و بی‌نتیجه نشوند.

شاید به همین دلیل باشد که سارقین گوشی‌های موبایل، خود را هر روز با خطر کمتری مواجه می‌بینند و هر روز شیوه‌های جدیدتری برای این اعمال به کار می‌بندند. شیوه‌هایی که گاه در حدی جدید و غیرقابل پیش‌بینی است که ممکن است هیچ‌کدام از ما تصورش را هم نکنیم ممکن است به چنین روش‌هایی گوشی موبایلمان به سرقت رود.

با توجه به این موضوع ما در گزارش ضمن معرفی شیوه‌‌های سرقت موبایل، به این موضوع که چه موانعی بر سر راه پیگیری گوشی‌های سرقتی وجود دارد و آیا شکایات صورت گرفته از این بابت به نتیجه می‌رسد، یا خیر پرداخته‌ایم. برای پیشگیری از سرقت گوشی موبایل و آشنایی با اقدامات پس از سرقت گوشی این گزارش را بخوانید:


ادامه مطلب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی